Mamman til Mari Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Inne i korken finnes en liten plastdings. Den skal vel sitte fast øverst i korken, men da vi var på hyttetur i påska klødde vesla så veldig i munnen på kvelden gikk jeg inn på soverommet for å smøre litt i gommene. Det var mørkt i rommet, for jeg ville ikke at hun skulle bli veldig våken pluss at det ikke er strøm på hytta. Tok av korken, helte litt på fingeren og smørte i munnen hennes. Gikk ut igjen, og så kom jeg på at den plastdingsen hadde vært løs tidligere. Kjente i korken, men der var den ikke. Løp og hentet lommelykt, og sjekket munnen til snuppa. Hun lå og tygde på den, og var så fornøyd at.... Heldigvis merket jeg dette fort, ellers kunne det kanskje blitt farlig... Plastdingsen var så lett at jeg ikke merket den på fingeren min. Ville bare si fra til dere andre. Ikke alltid en sjekker så godt i nattens mulm og mørke...
Alba44 Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Huff....jammen bra du oppdaget det. Takk for tipset! Skal være obs på det.
Stratos med 3 barn Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Opplevd det samme som deg Jævla irriterende at de stadig forsvinner også! Flaskene blir jo lekk...
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 oi, bra du fant den.. dette visste jeg ikke, gjør ofte dette i halvmørke.. takk for advarselen!! =)
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jo, de løsner lett, men de er jo så bittesmå at det ikke skulle medføre kvelningsfare om de skulle komme til å svelge den.
Mamman til Mari Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2008 Ja, jeg tenkte det samme som deg, jau. Finner sikkert den naturlige veien ut igjen... Likevel greit å være på den sikre siden, synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå