Gå til innhold

"mamma, jeg er sjelden..."


Anbefalte innlegg

Skrevet

"...jeg er faktisk like sjelden som en klinkekule, en sånn gullas..."

 

 

:-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi

 

Disse unga vet sannerlig hva de er verdt!

 

JEG er unik jeg hihi

Skrevet

Jeg er den unikeste i hele verden :-))))

Skrevet

han har selvfølgelig helt rett....

 

Igår fortalte Junior at han var den glupeste av dem...men han var ikke smart altså, for det har storebror fortalt at da er man NERD...Som om han vet hva det er.... 'ler*

Skrevet

Det er klart han er sjelden og veldig verdifull :-D

 

Fint at han skjønner det!

Skrevet

Flott med barn som vet de er unike!

 

Vi er jo alle unike:-)

Skrevet

Klart fine gutten din er spesiell....en flott liten reflekteret gutt :)

Klem til han og mamman hans :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...