dritgrei hei hei! Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 "...jeg er faktisk like sjelden som en klinkekule, en sånn gullas..." :-)
Sara Rompompei Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hihi Disse unga vet sannerlig hva de er verdt! JEG er unik jeg hihi
dritgrei hei hei! Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Jeg er den unikeste i hele verden :-))))
phantomet Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 han har selvfølgelig helt rett.... Igår fortalte Junior at han var den glupeste av dem...men han var ikke smart altså, for det har storebror fortalt at da er man NERD...Som om han vet hva det er.... 'ler*
Maud Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Det er klart han er sjelden og veldig verdifull :-D Fint at han skjønner det!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Flott med barn som vet de er unike! Vi er jo alle unike:-)
Plutseliten :) Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Klart fine gutten din er spesiell....en flott liten reflekteret gutt Klem til han og mamman hans )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå