MissAntrop Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Hva bør jeg innom? Shoppe? Spise? Drikke? Se?
meg & to små vampyrer Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har vært, men det er lenge siden og det var mer stikke innom for å besøke en venninnes familie:) Så da dytter jeg litt da. Vi gikk bare rundt og kikka og traska. Var veldig varmt, midt på sommeren der.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Var der for 10 år siden på interrail ;-) Shopping husker jeg ikke, men anbefaler Gellers Bad.
♥Cherrypie♥ Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 jeg har vært der mye! Men vi bodde der enstund så det gikk mye i det samma for meg da! Men budapest består av buda og pest,det går en bro imellom dem, på ene sida har du Margareta øya den er vakker! en svær park,kan leie megasvær 3 hjul sykkel med tak fam kan sitte inne det er kjempegøy! Åsså må dete opp i høyden der den statuen er ,husker ikke hva den høyda heter vi kalte den bare høyda. Men man ser den statuen godt og er kjempe kjent:) Ellers er West End shopping senteret kjempe DIGERT,man kan gå seg vill der! Der er det mye bra butikker egentlig,fant mye fint der. Åsså butikkene på togstasjonen under senteret har også mye fint og spennende:) Bybadet MÅ dere dra på! Koster rundt 50 lappen, er to svære bassenger ute som er 38grader,er utrolig deilig på vintern som sommern egentlig! er svært svovel basseng inne med pleiende vann, det lukter litt spesielt og fargen er sånn grønn/gulaktig... åsså er det glo varm damp badstu og kjeeeempe billig massasje, hyggelige mennesker og god mat! Om dere skal ut på kvelden pass GODT på ungene, å om dere skal ut å drikke på kvelden hold dere til de kjente utestedene... Er mye kriminalitet der! Nå fikk jeg lyst å reise nedover igjen!! god tur!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 http://www.budapest.no/ Masse fint å se. Kos deg og god tur!
MissAntrop Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2008 Tusen takk for svar! Skal ikke dit med barn, er gjennom jobben og skal være der bare 3 dager. Lurer på om det er noe jeg BØR kjøpe med meg hjem?
mayaya Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Ååååå.. Jeg angrer den dag i dag på at jeg ikke kjøpte med meg et sett med små tekopper (herregud, nå høres jeg kjerring ut, men de var faktisk tøffe) fra en tesalong som var alldeles himmelsk!
mayaya Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 vi gikk over ei bru, inn mot byen. Den lå i den gata, på venstresiden hehe
MissAntrop Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2008 Hehe, jeg skal skrive det opp i boka mi, jeg. Over ei bru og inn til venstre
mayaya Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 Nei, viderei samme gata. men det ligger da på din venstre side, noen hus opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå