Gå til innhold

Hvaslags klær foretrekker dere til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg foretrekker sparkebukse med bein. Sokkene datt alltid av i begynnelsen.

Ullbodyer.

Ikke joggebukser eller dongeri, huff.. Jeg foretrekker /nå som han er eldre) tights lignende bukser. Sitter som støpt. Klærne er ikke i "veien for han."

Men til vanlig går han bare med body og strømpebukser hele dagen.

Jeg bruker nesten ikke gensere på han, vi har mye gensere.

Jeg ser han har fått en hel garderobe i julegave så har ikke så mye av de klærne jeg selv foretrekker. Er mye sånn "stive" bukser. ER kjempe flott at han har fått så mye klær, sparer mye peng. Men jeg vil si at jeg gleder meg til han blir for stor for dem, da kan jeg dra å handle akkurat de klærne jeg føler for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sånn her og. Foretrekker sparkebukser (med eller uten bein) i mykt stoff, og en tynn genser under. Men har fått utrolig mye dongeri/andre stive bukser, og hettegensere. Har prøvd å bruke det meste, men det ble med den ene gangen for endel. Rydda kommoden hans i går og pakka bort endel, så nå skal jeg ut og handle iallefall ;)

Skrevet

Gikk i sprkausker og bodyer her også....og body og strømpebukse...sånt blir slitt mens bukser, gensere holder seg nesten som nye siden vi brukr sånt kun når vi skal noe....synes de mnsta skal ha klær til å bevege seg i fra dag en av og til de har lært seg å gå skikkelig :-)

Mulig det har litt å si for motorisk utvikling også....mine har vært tidlig ut. Greit å ikke ha fysiske hinder...

Skrevet

sparkebukser og dresser har gått igjen veldig her, og body og joggebukser.. er ikke noe glad i strømpebukser jeg da, derfor har vi kun det på når vi er ute og det er kaldt....

Skrevet

Jeg foretrekker body og strømpebukse, gjerne ull, eller heldakt.

Syns det koselig med klær som sitter tett på den bittelille kroppen, og liker heller ikke for voksent tøy på de minste:-)

Det må også være behagelig for barnet å ha på, da!

Skrevet

Har brukt sparkebukse på han kun én eneste gang og det var da vi skulle dra hjem fra sykehuset. Alle andre sparkebukser vi har fått har gått rett til Fretex.

Bruker masse ull, men i år har vi sluttet å bruke bodyer (han er 20 mnd), så har kjøpt ullgenser og -bukse.

Joggebukser er et must og kanskje det han bruker mest. Hvis pappa kler på blir det stort sett dongeri, men ikke så "tykke" bukser, sånn at han kan bevege seg fint. Snekkerbukser er også en stor hit.

Gensere bruker stort sett ikke jeg heller, bortsett fra strikket ull.

Jeg er motsatt av deg i at jeg gruer meg til han blir så stor at jeg må kjøpe klær selv, for å kjøpe barne-/babytøy tror jeg er noe av det kjedeligste jeg kan tenke meg... ;o)

Skrevet

Elsker kjoler jeg da! Så det blir en del body, kjole og strømpebukse :-) Nå er hun ikke så stor enda da, bare 10 uker. Så det er ikke akkurat sånn at kjolene er til hinder for krabbing osv. Ellers har jeg et par selebukser i mykt cordstoff. De er kjempedeilige! Og selvfølgelig er myke sparkebukser også godt.

Skrevet

Fortrinnsvis ull body og strømpis, men bruker også en del bomullsbodyer.

Hjemme går han i body og strømpebukse, eller velourbukse med strikk i livet. enklere med bleieskift da.

Ellers liker vi best sparkebukser uten bein da og bestemors strikka sokker med nøstebarn ull.

Alt av stive klær etter eldstemann har jeg gitt til frelsesarmeen. Dongeribuker og sånt + en hel haug med stive bomulls jakker med "stiv" glidelås og joggedresser som vi har arvet.

Skrevet

Ullbody og ullstrømpis med bein. Han går nesten ikke i annet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...