_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 I kveld skal sambo ut med jobben, så da blir jeg aleine i kveld... Noen som kan komme med noe enkelt og lage?? Skal på butikken nå snart og handle...
Gjest Jawhol Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 omelett m/ost og skinke, salat og brød pai en litan pizza ferdig grilla kylling, potetsalat og brød
2-barns mor Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jeg pleier og gjøre det veldig enkelt når jeg er alene. Tar den type kjøttdeig du liker, stek og bland med tacokrydder. Skjær opp de grønnsakene du liker og som tåler varmebehandling. Jeg pleier og bruke tomat, løk, champinjong, paprika. Ha nachos i en ildfast form og legg kjøttdeig og grønnsaker oppå. Strø med litt ost og ha litt nachos innimellom på toppen. Stekes i ovnen til osten blir gyllen. Serveres med tacosaus, rømme og guacomole. Nb: ikke ta så mye vann i tacokrydder posen, da grønnsakene avgir væske...
Gothminister Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Enkelt og godt, baguett med potetalat og kylling i. Nam
Kvitrebekk Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Sekunderer forslaget om nachos. Pleier å lage det jeg også og det er digg!!!! Nå ble jeg sulten....
2-barns mor Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Noen flere forslag Fajitas med biffstrimler Svinekjøtt i pitabrød med tzatiki og gresk salat Kyllingsandwich med advokado og bacon
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2008 Takk for mange gode forslag, blei sulten nå gitt:) Nå drar jeg til jordmor også skal jeg handle etterpå, så får tenke litt på disse forslagene:) Helgeklem til dere;)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 bakt potet med hvitløkssmør,skinke eller sprøstekt bacon,mais,rømme og ost.
Vesle mor Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Tortilla lompe, men tomatsuas, og mozzerella ost. inn i stekeoven og du har en sunn og god pizza på få min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå