Gå til innhold

Min siste uke i 1. trimester :o) Juhhuuuuu!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er jeg i min 12 uke. Dette har jeg lengtet etter. Kvalmen har avtatt litt og tiden har egentlig gått nokså fort :o) Hærlig!!!! Håper det er mange som hopper over til 2. trimester neste uke :o) Så vi kan følge hverandre og støtte og dele erfaringer (",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også i min tolvte uke. Trodde aldri jeg skulle komme hit, trodde tiden skulle ta så lang tid! Men jeg må si at tiden har gått ganske fort. Flytter over til 2. trimester på mandag eller tirsdag. Gleder meg!

Skrevet

Jeg er også i 12. uke :) Herlig å se 12-tallet!!!! Kvalmen har avtatt (helt til jeg spiste fiskepudding i går...), og tiden går fortere. Topp!!!

Skrevet

Så kjekt at vi er flere :o) Ja det var utrolig godt å se 12-tallet, har liksom gått å ventet og ventet på det magiske tallet... hehe :o)

Skrevet

Jeg kommer etter inn i 12. uke i morgen! :D

Skrevet

I dag er jeg i min 12. uke - og det er etterlengtet!

Allikevel er jeg en smule urolig fordi jeg ikke har fått noe "tegn" eller "bevis" på at det er noe levende der inne.. Ikke hjelper det noe særlig at formen har blitt super god også! - Som egentlig er et luksusproblem!

Legen min ler litt av meg og sier "DU ER GRAVID", men hun skjønner godt hvorfor jeg tenker sånn. Så i dag på 2. kontroll (klarte ikke høre hjertet i dag heller :( ) så tok de blodprøve for å måle HCG verdiene mine. Jeg skal tilbake på mandag og måle igjen. Er alt ok med baby så har HCG verdien steget i løpet av helgen.. så det kan jo være et lite bevis jeg kan klamre meg til i et par uker til før vi skal på UL. :)

Skrevet

Jeg gikk også inn i min 12 uke idag. Herlig!! Føler meg veldig trygg nå. Så jeg hopper over i 2 trim om en uke:) Kvalmen min har ikke avtatt noe, brekker meg og dårlig matlyst men må spise hele tiden enda.. Men men, bare alt står bra til med det lille nurket så er alt greit:)

Skrevet

Gratulerer da jenter;) Må føles godt å ha nådd denne grensen. Mest av alt gleder det meg å lese at så mange av dere synes tiden har gått ganske fort, for jeg er bare i min 7. uke, og håper at det ikke vil gå altfor sakte fremover...

Lykke til videre i 2. trimester!

Skrevet

Chellbell- Synd dere ikke klarte høre hjertelyd. Men det kommer:)

Og gled deg masse til ul:) Det var så fantastisk.

Skrevet

Jeg er 11 fullgåtte på søndag, så neste helg hopper jeg til neste trimester. Synes det har gått utrolig fort jeg også, har kanskje med at det alltid er full rulle her i huset : ) Har vært noen tunge uker med mye kvalme og null energi, men (bank i bordet!!) : er en smule bedre idag. Faktisk så bra at jeg skal lage biff og fløtepoteter til middag, har ikke stått øverst på ønskelisten min de siste ukene for å si det sånn... ; )Håper det varer!

God helg alle sammen!

Skrevet

Æ e 12+1 idag.. når ska æ hopp over t 2. trimester egentli? :)

Skrevet

Så hærlig da jenter :o) At så mange følges over til 2 trimester snart og så bra at så mange føler seg bedre :-) Jeg har hatt en kjempe fin dag, håper så inderlig kvalmen er på retur nå altså.... gleder meg masse til mannen kommer hjem fra jobb i dag. Da er det kyllingfilèt, pomfri og berneasaus på menyen :o) Og jeg har lovet småjentene at de skal få se norske talenter sammen med mamma`en og pappa`en sin i dag :o)

Ha en strålende helg jenter :o) Og tvi tvi!!!!!! (satser på at vi hopper inn i 2. trimester kvalmfrie og med MASSE energi *håpe, håpe*)

Klem fra

Skrevet

Og til deg CHELLBELL :o)

Synd du ikke hørte hjertelyden på legebesøk i dag, men ikke gå å vær urolig pga. det. Legen min sa det var alt for tidelig å høre etter hjertelyden i uke 11, så jeg hadde nok bare flaks.... De fleste hører den ikke før i uke 13-14 :o)

Så jeg er helt sikker på at det er liv i lille spira di. Når du nå er kommet til 12 uke og ikke hatt blødninger og slikt så kan du være nokså sikker på at alt er bra inni der :o) Ja forstår godt at du gleder deg til ultralyden, det skal bli betryggende å se at alt er bra der inne :o) Jeg skal på mandag og kan nesten ikke vente til helga er over :o)

Klem!!!

Skrevet

Jeg er også i min 12. uke! Og i dag fikk jeg innkalling til UL. Skal dit den 13. mai. Er da 17+6 uker på vei. Flere som har fått brev ang. UL?

Skrevet

Jeg har også i min 12.uke nå. Så på mandag hopper jeg også over til 2. trimester. Formen er fin.... noen dager. Er ganske uvel og orker ikke lukter. Håper inderlig at det går over snart. I tillegg har jeg fått influensa. Men man skal jo ikke klage da. Jeg også synes tida har gått veldig fort. Nå er jeg faktisk ferdig med 1/3 av svangerskapet. He he. I tillegg kjenner jeg etter liv hver dag da. Vet jo at det er litt tidlig, men i forrige svangerskap kjente jeg liv i uke 13. Så det er jo lov å håpe da.

Skrevet

Takk Elisabeth '79 m/bim og LilleMy venter nr.3 for hilsen :o)

Jeg har bare bestemt meg for å tenke positivt og satse på magefølelsen om at alt er bra :)

Skjønner godt at du gleder deg til UL på mandag, LilleMy!! Jeg gleder meg bare mer og mer nå.. Og så gleder jeg meg kjempe mye på vegne av kjæresten min som blir pappa for første gang! Tror han kommer til å synes det er stort å se den lille sprelle rundt inni der ;)

Ha en super helg alle 12-ukerne :o)

Skrevet

Jeg begynner på min 12.uke på mandag- gleder meg sånn til å komme forbi dette første trimesteret. Føler meg mye mer avslappet etter 12.uke. Det er jo aldri en selvfølge at alt skal gå bra, men sjangsene øker BETRAKTELIG etter 12. sv.skapsuke!!! Jeg er der snart ;-)

Skrevet

12.uke her og nå ja. Så fantastisk herlig:) Har fått time til ordinær ul, mne ikke før jeg er 19+4...det er leeeeeenge til syns jeg. Hadde vært kos med en time på mandag synes jeg og;)

Snart er vi på 2. trimester, og da kan vi slappe mer av og nyte tiden. Her holder kvalmen på å forsvinne, trettheten er ikke like voldsom og kreftene smyger seg sakte tilbake. Det er så godt!! Puppene er ømme da, men det kan jeg leve med. Begynner å kjenne noe hardt over symfysen, så over helga må jeg vel bestille første legetime og be han om å prøve å lytte etter hjertelyd.

Nå gleder jeg meg til magen kommer:D

Skrevet

Good mornings jenter :o)

Så hærlig da meg80- med spire, nå kan en bare telle ned dagene :o)

Og til deg Temine :o)

Jaaaaa det er lenge til uke 19, men dagene og ukene går så fort atte vips så er tiden inne til den ordinære ultralyden :o) Jeg gleder meg også kjempe mye til å få mage, føler den bare er litt oppblåst om kveldene, men om morgenen er den så godt som flat..... :o( MEN jeg syntes at jeg kjente liv inni magen min i dag, det kan være luft, men det føltes som beibisen, ikke spark, men bevegelser på en måte :o) Gleder meg til jeg virkelig kan påstå at nå sparker det lille nurket :-)

Ha en strålende lørdag alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg er også i min 12 uke nå! :)

Var på UL på onsdag og var så sykt å se en sprell levende liten baby der inne! Hun trodde jeg var ca en uke lenger på vei, men jeg holder fast ved menstermin enn så lenge. Kan heller bli hyggelig overrasket på ordinær ul.. :)

Skrevet

Vi blir jo litt av en gjeng som snart skal over på 2.tri! Jeg synes det er veldig koselig her inne - før jeg kom hit selv hadde jeg hørt rykter om grusomt hormonelle jenter som bitchet masse inne på 1.tri, men jeg synes ikke det har vært sånn i det hele tatt. Det er en veldig koselig gjeng med jenter her inne, synes jeg!

Skrevet

Ja vet du hva....d inntrykket fikk jeg også av andre før jeg selv hoppet inn her. Men slik syntes jeg ikke d var.Og takk for det:) Koser meg masse jeg:)

Chellbell: hehe, gjett om han sikkert kommer til å synes det blir stort. min mann ble helt annerledes etterpå. Har vært veldig søt og flink fra første stund. Men da han fikk se den lille, ble alt så mye mer virkelig og han forelska seg helt i det som var å se:)

Livet er herlig dere:)

Skrevet

En uke igjen til 2trimester for meg også!!!!

Skrevet

Velkommen i gjengen loui :o) Nå er det nedtelling til neste trimester :o) Hærlig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...