Gå til innhold

var på kontroll i går og..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble strippet. fikk beskjed om at jeg hadde 1 cm åpning og at sex og stimulere brystvortene var helt lovlig og en fin ting nå. hadde sex i går,men ingenting som har skjedd. regner ikke med at ungne skal komme på et blunk heller:P heh.. men, har sovet veldig lite i natt, og har masse kynnere,magen er stein hard! føler også at jeg må knipe igjen nedentil hvert 5 min. pga føler ut som om noe skal falle ut..:P litt rar beskrivelse menne...føler også at jeg må ordentli på do.. er også litt små kvalm i dag..

er dette et tegn på at noe kan skje snart? er 38+3. kan åpningen lukke seg igjen?

håper på svar! er førstegangs og venter veldig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så spennende da, jeg håper det skjer fort da, men har selv erfaring med at det kan gå lang tid før det åpner seg skikkelig og du kan gå lenge med litt åpning før det kommer videre. Men andre som er strippet har det skjedd fort for. Jeg vil bare be deg om å forberede deg på at det kan ta tid ennå for det er så lett å bli skuffet når du går og venter og kjenner på alle tegn i kroppen. Sist gang gikk jeg 16 dager over termin med alle slags symptomer og var så sliten av å vente at jeg måtte gråte litt av og til. Så mitt råd er vær forberedt på at et ennå kan ta tid og bli heller positivt overrasket om det skjer noe fort:) Lykke til!

Skrevet

ja,syns det er kjempe spennende! håper som sagt at det skjer noe,men...man kan aldri si no sikkert:)

noen flere som har vært borti dette før? noen ord å komme med?=)

Skrevet

magen er fortsatt kjempe hard,og jeg har små smerter nederst på magen rundt hele på en måte. kommer bitte,bitte små tak på en måte. beveger meg litt når det blir ubehagelig,og det forsvinner igjen. så kommer det tilbake osv..har holdt på sånn en stund nå.

babyen er også mye roligere. fortsetter å knipe igjen nedentil noen ganger da jeg føler at det faller ut no:P

kan dette være starten på noe? kjekt å pakke bagen nå kanskje?:)

Skrevet

dytter..vil så ille ha noen tanker fra dere her...

Skrevet

heisann! kan vel ikke gi deg de tankene du er ute etter - bare si at jeg ser for meg selv om 7 uker i akkurat samme situasjon :) er førstegangs, så spent, og vil helt sikkert tolke alle tegn og vente spent hele tida, døgnet rundt. synes nesten jeg har begynt med det allerede, er i uke 31 nå :)

tar du bringebærkapsler, modningsakupunktur og slike ting? hører det også kan speede opp ting - uansett, lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...