Gå til innhold

Noen som har tips til jobbintervju?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på jobbintervju i dag, assistentjobb i barnehage. Noen som har noen tips? F. eks hva man kan si til den klassiske "dine svake sider"? Vil jo egentlig ikke røpe det i intervjuet ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Proev aa finn en svak side som du kan snu om til noe positivt, eller at blablabla var din svake side, men med erfaring har du laert bla bla bla...

Vaer deg selv, proev aa slapp av, det er lov aa vaere litt nervoes, vaer aerlig,, og husk, det er lov aa tenke over svarene sine, sa du maa ikke spytte ut det foerste du tenker paa..;-)

Lykke til hvertfall

Skrevet

Takk for tips!

Er noen år siden jeg var i jobbsøkersituasjon sist,så kan hende jeg blir litt nervøs, men finner man tonen tror jeg det går greit. Får finne på en lur svak side...

Skrevet

Det blir kanskje litt dårlig tid hvis du skal på intervju idag, men det jeg har gjort er å spørre noen av de som kjenner meg best om hva de syns er mine mest positive og negative sider... Det er ofte andre oppfatter deg litt annerledes enn du gjør selv, kan bli litt aha-opplevelse, jeg fikk hvertfall en liten en :) For ingen svarte det jeg selv mente var mest negativt - kan bety at dette ikke synes så godt utad kanskje - og derfor ikke noen vits å informere arbeidsgiver om! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...