Gå til innhold

"Rundt" smokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi bruker puppen som smokk, og nekter å ta alle smokkene jeg har prøvd. ( Ortodent og mam).

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i smokker som er runde, og ikke avflatet? Hun tar flaske skjønner dere, så kanskje ein lignende smokk vil virke..

Takk for alle tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd NUK (de re litt dyre), jenta mi vil bare ha NUK. De er forma utifra mors bryst slik den kjennes ut for babyen når de ammes. Kjempefine og gode smokker syns jeg da. Her i huset kaller vi bare smokk for NUK.. hehe..

Skrevet

Ja NUK sine fungerte hos oss. Mange unger som ikke tar smokk, tar ofte NUK sine.

Skrevet

Nuk er det eneste som gjelder her også!! Men det tok litt tid (les 3 mnd) før hun ville ha den også..

Skrevet

Ok, takk! :) Hvor får jeg kjøpt NUK smokker da?

Skrevet

Babyshop vet jeg at selger de iallfall, har kjøpt alle mine der.

Skrevet

www.akgreig.no selger de runde smokkene. Jeg prøvde mam og NUK til min, men han ville ikke ha de. Han tar trøst-smokken veldig bra (den runde).

Skrevet

de selges på lekebutikker. brio bl.a. men min tok bare NUK sine med latex. de med silikon ble for glatte.

Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for tipset:)

Skrevet

Smokken "trøst" selges på "Ditt Apotek". Eneste smokken jenta vår tar (det er den runde smokken)

Skrevet

du får det på apoteket. små hvite ellers så hadde Cubus de. men de har kuttet ut baby tilbehør for noen uker siden. jeg trendte flrere nemlig . kanskje de har de der du bor fortsatt . prøv apoteket ihvertfall . min vil ikke ha Nuk eller noe. bare de runde ... lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...