nr 6 på vei Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 så er den kommet inn på min konto i løpet av natten som var, og er sin vane tro klar for å bli brukt :-)
ogladi Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hei, nr fem på vei..... Har du født eller er du i innspurten? Jeg forsøker å holde fokus og ikke tenke at det trenger å skje noe enda. Men ikke fritt for at jeg er klar!!!!! Ha en god dag og nyt pengene!!!!
Pusur_mor Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Det er nok kontantstøtta som har kommet inn på konto til deg. Den betales ut i dag. Barnetrygden kommer på mandag.
kei80 Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 barnetrygden kom i natt ja.Står på melding at det er fra trygde etaten og beløpet er barnetrygd...
Deidei Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har også fått barnetrygden inn på konto idag... De bruker å være snille å overføre den før hvis utbetalingsdag faller på en lørdag, søndag el mandag.. heldigvis for oss eller??
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har ikke fått barnetrygden enda og den trengs sårt:(Noe håp for at den fortsatt kan komme tro?
HegeAE Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Barnetrygda kom inn på min konto i dag ja. Og eg har ikkje kontantstøtte.....
nr 6 på vei Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2008 Hei Ogladi, nei regner nok med å gå noe over som med alle de andre.....he he. Men er nok klar ja, alt på plass så nå kan gutten bare melde sin ankomst..... Lykke til du og, og send pm når du er ferdig og har kommet hjem, om du vil.... Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå