mai mammaen til to Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 trodde det var begynt å gå mot vår jeg no... men neida...det er jo så sykt mye snø ute.. argg...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Har lurt de siste dager på hvorfor vi har 10-15 minus i trøndlag jeg... Er årstidene blitt forskjøvet?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Jeg syntes det er koselig jeg, endelig litt vinter i byen. Men du kan jo trøste deg med at det regner nok bort iløp av dagen . Er nå ikke vår helt enda
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Hehe, vi skal reise oppover til Ulsteinvik i dag. Jeg som tenkte det ble kos med vår bryllup!!!
mai mammaen til to Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2008 jeg syns egentlig det er vedlig koselig med snø jeg.. men akkurat nå var jeg klar for at det skulle bli vår... går rundt og er høygravid... så kan liksom ikke utfolde meg så voldsomt i snøen..syns bare det er kipt å gå i den... men men.. alle barna er jo i lykke rus.. utenom min lille jente på snart to.. hun liker IKKE snø... hater å gå i den... hehe og nekter å sitte på akebrettet
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 helt enig.. dn burde ikke kommet nå! jeg er nesten snødd inne klar for vår jeg nå....
mai mammaen til to Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2008 hadde det vært desember nå hadde det vært kjempe kjekt.. men ikke når det snart er april...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå