Gå til innhold

UÆÆÆ, æ e bansjuk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besøk i går av mamman til en av guttongens kompiser. Hun skal ha baby i mai, en anna mamma i barnehagen skal ha i morgen, og eldstedattern min skal også ha baby snart! Kroppen min blir helt tussete når den ser gravide damer eller nyfødte babyer. Hormonene raser!

Huff!!

Æ SKAL DEFINITIVT IKKE HA FLERE BARN!!!!!

Men det nytter visst ikke å fortelle kroppen min det! Sukk....

Er 42 år, snart miormor til 2, har 3 barn hvorav den yngste er bare 8 mnd! Er for gammel til å få fler barn syns jeg da. Siste svangerskap var et SLIT, og barseltia var også slitsomt. Brukte mye lenger tid på å komme meg i normal gjenge denne gangen enn for 5 år siden. NOK ER NOK!

Men så var det de hormonene da.

Måtte bare blåse ut litt!!

Takk for at dere hørte på, nu skal jeg gå å gi min lille gullklump mårgenpupp. Hører hun er våken. Har sovet LEENGE i dag. Helt fra kl 20 i går og til nå! Flinke pia mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på ;-)

Skjønner hva du mener. Jeg er litt yngre enn deg, men skal ikke ha flere enn våre to pga sykdom. Men det er ikke alltid kroppen er like enig. Når eggstokkene vibrerer når man ser sånne små nurk, så er det ikke greit å være fornuftig, hehe

Nei, vi får kose oss med de vi har, og du er jo så heldig at du får barnebarn snart, som du sikkert får låne :-)

Skrevet

Vel, hva skal jeg si. Jeg var ett år eldre...og har aldri hatt ett svangerskap hvor jeg var i bedre form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...