~AnonYm~ Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Min sønn på 5 månder er skikkelig tett og forsjøla.. Har hørt at saltvannsspray/nesedråper hjelper godt på unger som er forsjøla.. Kan jeg bruke det på min sønn?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Saltsvann kan du godt bruke :=) Hvis du ammer kan du også dryppe morsmelk i nesen, har hørt at det kan hjelpe også . God bedring til gutten din :=)
~AnonYm~ Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 DEt får man kjøpt på apoteket sant? ja har hørt at mm hjelper, men jeg ammer ikke=)
Legekjærringa Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Du får kjøpt saltvannsdråper på apoteket ja, og det kan du bruke så mye du vil. Jeg ville ha begynt med det. Hvis ingen bedring, og du ikke klarer å holde det i sjakk med saltvann, kan du bruke Rhinox nesedråper til spebarn (spør på apotek) i en kort periode.
Legekjærringa Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Glemte å si at du det finnes også nesespray til babyer. Velg det du foretrekker. Noen synes at spray "spyler" bedre, men kan være litt ubehaglig/rart for babyen...men de venner seg til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå