Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Ei dame skulle kjøpe noe av meg og sa hun var i banken på tirsdag personlig og satte inn pengene..Men de har fremdeles ikke kommet på konto? Begynner å lure på om hun i det hele tatt har gjort det, men hun sier det selv..Men det tar vel ikke så lang tid?
litakine og Theodor Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 har dere samme bank skal det skje på dagen, en annen bank kan det ta ett par dager... har hun ikke kvittering? Man får jo det når du har satt inn/overført penger
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Usikker hvilken bank hun har, men du er enig? De burde vært inne nå..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 om hun har posten kan det ta en liten evighet
ungdomsmor Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 har hun posten kan det ta opp til 7 dager ,da ikke inkl lørdag og søndag
Sivalur Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Kan vel ta noen dager, men ville ikke gitt henne det hun skal kjøpe før pengene er på konto eller du har sett kvitteringen. Har selv solgt til noen som har satt inn på konto, det var fra en annen bank og det gikk bare en dag eller to før de var tilgjengelige på min konto.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 nei jeg gjør aldri det... spurte henne om kvitteringen så får vi se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå