2barnsmamma og hestemamma Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 kjenner litt mensmurringer og litt verk i ryggen men ellers greit...vært så rar i hele natt,opp og tisse femti ganger,kjentes ut som ei boble som pulserte oppi underlivet,la meg igjen etter siste dotur og så kom det et lite knepp og det begynte sildre,ikke en diger foss men nok til at iløpet av noen sekunder ble vått i senga,ikke noe misfarget ihvertfall.tenkte ringe føden etterpå.bor under en time unna så jeg vet ikke om det er vanlig at de tar meg inn til en sjekk jeg...
Nætte;mortil2 Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hvordan går det?? Har du kontakta føden?? Hatt noe rier eller slikt? Utrolig spennende å lese iallefall!!!!!! Her dro vi inn for å sjekke at det var noe som skjedde før vannet gikk siden jeg hadde rier. Var greit med en sjekk liksom!!
Tredjemann på vei :D Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Ville i alle fall ringt føden og spurt dem om råd:-) Og hvis dere ikke har noe annet viktig på timeplanen idag får dere helt sikkert komme inn en tur. Så spennende! Aner ikke hvordan det kjennes ut når vannet går jeg, for sist måtte de ta vannet rett før pressriene... Er det lurt å dekke til senga med noe kanskje? Legge noe plast under lakenet?
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2008 vært inne til sjekk,masse rier,men de varer bare 30 sek men kommer veldig ofte,men siden jeg er førstegangs såkunne jeg få dra hjem å slappe av litt,dritkjedelig å sitte på sykehuset,men må tilbake i ettermiddag siden vannet har gått.de vil ikke sjekke åpning pga infeksjonsfaren,de venter i det lengste.ble litt bløtt i senga men ikke så mye,jeg rakk å reise meg opp og hadde et håndkle liggende og holdt det mellom beina mens jeg gikk på badet.veldig lettet over å vite at man er igang,ikke sett noe til slimproppen.
Tredjemann på vei :D Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Så gøy! Lykke til!! Vi ventet også lenge med å dra til sykehuset første gang. Riene var rimelig hyppige da ja, og tok bare 2,5 time fra vi ankom føden til lillemann var ute. Deilig å vente hjemme lengst mulig. Slapp av mest mulig og få i deg litt mat så du orker mere til ettermiddagen/kvelden:-)
Modesty Blaise Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Utrolig spennende. Gleder meg til å følge med deg. Jeg har termin i overmorgen og går selv og venter på at noe skal skje.... Så godt at du fikk være hjemme selv om vannet gikk. Har hodet festet seg hos deg da? Du må holde oss oppdatert på riene og fremdriften. Jeg har lagt et tisselaken i senga jeg for å beskytte madrassen om vannet skulle gå....better safe than sorry. Klem
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2008 Hodet festa seg ja for noen uker siden,ble litt skuffet over at de ikke ville sjekke åpning men pga infeksjonsfaren drøyde de i det lengste med det,skjønner det da,men hadde vært moro å visst,men det får jeg vel tidsnok vite.håper det går kjapt.takk for alle søte hilsner fra dere,klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå