Gå til innhold

Er i veke 9 og kjenner godt liv....


HegeAE

Anbefalte innlegg

Jepp, det gjer eg. Og det er ikkje bobling ein gang. Så eg lurer nesten på om eg eigentleg er meir enn 9 veker på vei. For eg hadde symtomper på gravid før min siste mens periode, men så vart mens nokre dager forsinka. For eg reagerte litt på mens. Men, no skal eg til lege neste fredag. Syns det er så rart at eg skal kjenne så masse liv no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, da vil jeg kanskje tro at du er litt lenger på vei. Om du er 9 uker på vei så har vel fosteret akkurat begynt å bevege seg.

Husker jeg kjente liv i uke 12-13 sist og legen mente at det var veeeeldig tidlig :)

 

Har du barn fra før foresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå at vi har termin samme dag :) da har ikke babyen din begynt å røre seg enda egentlig.

Vil tro at du kanskje er litt lenger på vei da ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg har barn frå før av. Men, eg må vente ei heil veke ja. Og er eg usikker, så er det kun UL som kan bestemme termin. Foreløbing må eg nok holde meg til menstermin som er 6.november ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være fantomspark du kjenner da? Jeg har hatt det helt siden tuppa kom til verden for 2 år siden, men etter at jeg ble gravid igjen har jeg kjent det MYE oftere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje veit eg.. Men, kan jo hende.... For etter at eg hadde mens forsvant plagene og. Men, baby i magen er det jo uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...