Gå til innhold

hvem er våken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hvem som er våken? og hva dere driver med?

sitter i stuen med mini. sambo har en stor eksamen i morgen, så her sitter jeg og skal være så snill jeg kan, ta meg av knøtte i natt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er.

Driver og fikser barnerom, og måtte i tillegg rydde sånn at vaskedama har fri tilgang i morra.

OG rydde brutterns rom (han rydderm jeg maser) så vi får vaska og ommøblert der...

Skrevet

Jeg sitter i stuen, med små øyne.. Kalles det våken?

Skulle vært i seng for leenge siden..

Hvor gammel er mini, da?

Skrevet

han er 9 uker gammel ;) ligger å sover søtt i vognen sin. det har han gjort lenge. mens jeg sitter her, vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. har jo alltids en oppvask som venter på meg :P

Skrevet

Sitter her i stua men pcen på fanget...

Er ikke trøtt og ikke noe annet å ta seg til..

Skrevet

Jeg driver og vurderer om jeg skal gidde å smøre matpakke til vesla, eller om jeg bare skal ta med meg maskina opp i senga og fjase videre her inne:p

Blir vel en herlig kombinasjon kjenner jeg meg selv rett...

Kjeder meg nå, ikke mer å rydde, er sliten og vil gjerne ha MYE mindre mage...

Skrevet

hvorfor sover ikke du også da? er jo midt på natta nå :) må ta den hvilen du kan få :)

Skrevet

er ikke så veldig trøtt dessvere, sov med lillegutt et par timer på sofaen før idag så får vell igjen for det nå :(

Skrevet

Jeg føler jeg alltid er våken, ihvertfall det siste halvet året.

FØler liksom at når lillemann har sovnet så må jeg ha litt "meg"tid... så da blir jeg sittende her.

Dessuten får jeg ikke sove før han våkner rundt 3-4 for å få mat.

Uff jeg roter det visst til for meg selv :) Men KLARER ikke sovne før den tiden, klarer ikke sovne når jeg vet jeg kanskje må opp for å gi pupp om en time..eller to.

Skrevet

I AM. Har pc`en på fanget. Kjærsten ser på tv og gutten på 8mnd sover, det samme gjør hunden. Jeg er overhodet ikke trøtt, men det er jeg jo oftest ikke på denne tiden av døgnet.

Skrevet

Jeg :)

Har sittet å ittet på baby/barneklær på nettet i mange timer nå hehe, men nå hopper jeg i sengen snart tenker jeg :)

Skrevet

jeg er våken ..HALLO.. hopper opp og ned HALLO.... YO-HO...... Den hersens russiske importvaren min skulle vært her klokken 2300, men kommer ikke før klokken 0230!!! Hun skal fikse huset slik at det er ryddig til jeg og drittungene står opp i morgen:-)

Skrevet

Våken jeg også... :)

Sitter og svarer på et brev inne på Facebook..

Når man får et laaaaangt brev, må man skrive langt tilbake også. (noe jeg er flink til, for det var jeg som startet det hele, hehe:p)

Må ha noen pauser innimellom og sjekker innom her :)

Skrevet

og jeg er...., men kun fordi jeg er på jobb !!

Skrevet

hva har du bestilt Dr. Yppert ? postordre brud?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...