Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei =)

jeg er nå 15 uker på vei, har liksom mistet følelsen av å være gravid, er kvitt kvalmen osv. har ikke ultralyd før i uke 19, noen som har noe tips til å kjenne etter liv osv? (er litt overvektig også)

Håper på noen gode råd.

Klem *tina*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det kan føles litt frustrerende i ukene etter symptomene har forsvunnet og før junior begynner å sparke..

Men, alt er gjerne bra!

Dersom du likevel er veldig nervøs, gå til legen og si du ønsker å høre hjertelyd.

Det var i alle fall veldig betryggende for meg.

Snart blir det bedre :)

Skrevet

hei du;)

er veldig normalt å miste gravidfølelsen rundt denne tiden. Kvalmen er borte, magen har ikke dukket opp helt, spark kjenner man ikke så lett på denne tiden osv osv... Man står lissom litt midt i! Jeg kjente heller ikke stort av graviditeten rundt denne tida. Men fortvil ikke for alt er rett rundt hjørnet;)

Du kan jo fint begynne å kjenne etter liv men du skal ikke være lei eller bli redd om du ikke kjenner noe på en liten(eller lang, individuelt)stund.

Det du kan gjøre er å drikke noe iskaldt, gjerne med sukker i får å få litt fart på spira;) Kjenn etter litt små boblelingnde følelser i livmoren. Noen sier det kan føles ut som en liten gullfisk som vifter med halen sin inni der. Sånn føltes det ut for meg. i tillegg til masse bobler. Jeg kjente sånne ting fra uke 16. Å kjenne liv innvendig har ingenting med det å være overvektig å gjøre. Det er bare utenpå det;) Du er jo like følsom på innsiden som alle andre. Men igjen.. ikke vær redd om du ikke kjenner noe! Det kommer snart. Husk på at babyen er ikke stor i uke 15 og at det skal litt til for å få til et spark så kraftig at du kjenner det.

Lykke til videre! Snart kommer alt for fullt! Nyt resten av tiden for det går så altfor fort;)

Skrevet

hei igjen =)

Tusen takk for gode ord , setter så stor pris på det, er ikke lett når man begynner å bli litt små nærvøs, er også veldig nærvøs av meg til vanlig :P og hjelper ikke stort når man går å tenker på det dagen laaaang ;)

Men tusen takk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...