Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Bare jeg som ennå er oppe å lusker? Har nettopp rydda, vasket stuen og badet og hengt opp klær:) Får bestandig arbeidslyst på kvelden jeg da.... Men må vel snart i seng jeg å så jeg ikke blir helt kake når marihøna våkner i morgen hehe
lille_Harepus Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 nope, jeg er våken enda. sitter på stuen med mini, min samboer har en stor eksamen i morgen så jeg tenkte være snill å ta meg av mini i natt sånn at han fikk sove litt. blir nok sittende her en god stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå