Gå til innhold

Gratulerer med dagen Karomamma!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på i hele dag å pugge alle versene i bursdagssangen. Skal jo fremføres på Follo-treff i morgen, vuttu (dvs. i dag, da, om noen timer)!

 

Regner med at video legges ut på you-tube i løpet av dagen. 3-stemt og i kanon. Minst. Sender deg linken, vi Follo-damene!

 

Kos vettet av deg, og unn deg alt du vil av Sørlands-is, sjokolade, peanøtter, vin, vin og vin!

 

Bursdagsklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med dagen! Håber den blir helt fantastisk!

Skrevet

Hipp hurra for Karomamma! Håper dagen blir full av alt du ønsker deg av kake, sang, vin, underholdning, Karoklemmer og moro!

 

Det hadde vært fint med et formiddagstreff en dag, men du dropper bursdagsfesten vi holder for deg i dag skjønner jeg.

Skrevet

Hipp hurra for spreke damer som fyller år!!!

 

Ønsker deg en strålende og fantastisk flott dag:-)

 

Klem fra

Skrevet

Hipp hipp Heisann HURRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAA

Karomamma har bursdag i dag

Dagen bør feires med kake og sang

Og minst hundreogførti stykk bursdagspresang :o)

 

Gratulerer så masse med dagen

Skrevet

Gratulerer med dagen Karomamma!!!!!

 

hurra for deg!

Skrevet

Hurrrrra for deg som fyller ditt år, ja deg må vi gratulere!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer med dagen! Alltid gøy med bursdag, håper Karopappa har noen overraskelser i ermet i dag!

Kos deg på bursda'n din! c",)

Skrevet

Gleder meg forresten ubeskrivelig til den videoen blir lagt ut på Youtube..................................... c",)

Skrevet

Gratulerer med dagen!!!!

 

Klart at været ikke har noe å si på hvor grei man har vært........

I så fall har du vært som en frisk bris.......Men får sola holde på litt til nå, så bryter skylaget opp :o))

 

 

Ha en fin dag med kaker og sørlands-is og snop og andre fine ting.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen Karomamma,håper du får en flott dag :0)

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN, KAROMAMMA!!

 

Håper gubben skjemmer deg bort etter alle kunstens regler i dag!

 

:o)

 

 

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!

Håper den blir topp og at du får alt du ønsker deg :)

 

Klem fra

Skrevet

Tusen takk, alle sammen!!

Det har startet bra, med kos og lys i heimen. Karopappa tok barnehageleveringen i dag, så jeg fikk sove litt lenger :)

Det strømmer stadig inn koselige SMSer og mailer!

 

På ledermøtet fikk jeg bursdagssangen på finsk (!!??) og klemmer av dressguttene. Da jeg kom tilbake på plassen min nettopp, sto det rykende varm espresso, espresso og sjokolade ved PCen min. Hurra, jeg blir så glad av sånt :)

 

Sørlandsis er "vi fri førr". He he....

Ikke så snill vanligvis jeg, så det nok en grunn til at det snør i dag, ja....

Skrevet

Stemmer det...... Sørlands-isen måtte visst flytte ut i går :o)

Skrevet

Masse gratulasjoner til ei feiende frisk dame!!!!

Skrevet

Hurra for deg som fyller nytt år!!!

Gratulerer så mye med dagen. Ha en fantastisk stålende ettermiddag og kveld!

Skrevet

gratulerer så mye med dagen Karomamma!

Håper du har en strålende fin dag

Skrevet

Hæppi Børsday Karomamma

 

Håper du får en flott dag!

 

Go klem

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen!!

Håper dagen har vært flott:))

Skrevet

Hurraaaaaaaaaaaaaaaa for karomamma!!!!!!!!!!

Gratulerer så mye med dagen! Tenker du er midt i feiringa nå..

Kos deg masse.

 

 

 

Bursdagsklem ;o)

Skrevet

Lov til å prøve seg med en hipp. hipp, hurra for deg i dag også ;-)

 

Litt treig her skjønner jeg, men håper du uansett hadde en strålende fin dag. Både med dressgutta og kosen i heimen ;-))))

 

PS!

Bursdagssang på finsk - ser for meg at de bare kan drikkeviser jeg så det må jo nesten ende med en skål...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...