tebekaa Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Har holdt på i hele dag å pugge alle versene i bursdagssangen. Skal jo fremføres på Follo-treff i morgen, vuttu (dvs. i dag, da, om noen timer)! Regner med at video legges ut på you-tube i løpet av dagen. 3-stemt og i kanon. Minst. Sender deg linken, vi Follo-damene! Kos vettet av deg, og unn deg alt du vil av Sørlands-is, sjokolade, peanøtter, vin, vin og vin! Bursdagsklem
iznogood Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer så masse med dagen! Håber den blir helt fantastisk!
Maud Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Hipp hurra for Karomamma! Håper dagen blir full av alt du ønsker deg av kake, sang, vin, underholdning, Karoklemmer og moro! Det hadde vært fint med et formiddagstreff en dag, men du dropper bursdagsfesten vi holder for deg i dag skjønner jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Hipp hurra for spreke damer som fyller år!!! Ønsker deg en strålende og fantastisk flott dag:-) Klem fra
Sara Rompompei Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Hipp hipp Heisann HURRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAA Karomamma har bursdag i dag Dagen bør feires med kake og sang Og minst hundreogførti stykk bursdagspresang ) Gratulerer så masse med dagen
dritgrei hei hei! Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Gratulerer med dagen Karomamma!!!!! hurra for deg!
frøydis m/ 4 Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Hurrrrra for deg som fyller ditt år, ja deg må vi gratulere!!!!!!!
Reveenka Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Gratulerer med dagen! Alltid gøy med bursdag, håper Karopappa har noen overraskelser i ermet i dag! Kos deg på bursda'n din! c",)
Reveenka Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Gleder meg forresten ubeskrivelig til den videoen blir lagt ut på Youtube..................................... c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Gratulerer med dagen!!!! Klart at været ikke har noe å si på hvor grei man har vært........ I så fall har du vært som en frisk bris.......Men får sola holde på litt til nå, så bryter skylaget opp )) Ha en fin dag med kaker og sørlands-is og snop og andre fine ting.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen Karomamma,håper du får en flott dag :0)
Urtete Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 GRATULERER MED DAGEN, KAROMAMMA!! Håper gubben skjemmer deg bort etter alle kunstens regler i dag! )
Plutseliten :) Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen! Håper den blir topp og at du får alt du ønsker deg Klem fra
Karomamma Skrevet 28. mars 2008 #14 Skrevet 28. mars 2008 Tusen takk, alle sammen!! Det har startet bra, med kos og lys i heimen. Karopappa tok barnehageleveringen i dag, så jeg fikk sove litt lenger Det strømmer stadig inn koselige SMSer og mailer! På ledermøtet fikk jeg bursdagssangen på finsk (!!??) og klemmer av dressguttene. Da jeg kom tilbake på plassen min nettopp, sto det rykende varm espresso, espresso og sjokolade ved PCen min. Hurra, jeg blir så glad av sånt Sørlandsis er "vi fri førr". He he.... Ikke så snill vanligvis jeg, så det nok en grunn til at det snør i dag, ja....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. mars 2008 #15 Skrevet 28. mars 2008 Stemmer det...... Sørlands-isen måtte visst flytte ut i går )
♥Snulder Skrevet 28. mars 2008 #16 Skrevet 28. mars 2008 Masse gratulasjoner til ei feiende frisk dame!!!!
allerhelstNorge Skrevet 28. mars 2008 #17 Skrevet 28. mars 2008 Hurra for deg som fyller nytt år!!! Gratulerer så mye med dagen. Ha en fantastisk stålende ettermiddag og kveld!
phantomet Skrevet 28. mars 2008 #18 Skrevet 28. mars 2008 gratulerer så mye med dagen Karomamma! Håper du har en strålende fin dag
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #19 Skrevet 28. mars 2008 Hæppi Børsday Karomamma Håper du får en flott dag! Go klem
Superlis Skrevet 28. mars 2008 #20 Skrevet 28. mars 2008 Gratulerer så masse med dagen!! Håper dagen har vært flott:))
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #21 Skrevet 28. mars 2008 Hurraaaaaaaaaaaaaaaa for karomamma!!!!!!!!!! Gratulerer så mye med dagen! Tenker du er midt i feiringa nå.. Kos deg masse. Bursdagsklem ;o)
Gummelillan Skrevet 29. mars 2008 #22 Skrevet 29. mars 2008 Lov til å prøve seg med en hipp. hipp, hurra for deg i dag også ;-) Litt treig her skjønner jeg, men håper du uansett hadde en strålende fin dag. Både med dressgutta og kosen i heimen ;-)))) PS! Bursdagssang på finsk - ser for meg at de bare kan drikkeviser jeg så det må jo nesten ende med en skål...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå