Lisa & lille Noah<3 Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Klokke En reise Berghans jakke Verktøy pepperbøsse hvis dere ikke er gift:P
Tooblind Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Klokke har han fått av meg, reise har jeg faktisk tenkt på. Tenkte på en tur til NY først, men så så jeg hvor dyrt det var med billetter. Verktøy har han nok av (er nettopp ferdig å pusse opp leiligheten)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 En dvd boks med en serie han liker? Så på biletter for 2 voksne til NY for litt siden, kom på ca 10000 kr,men så kommer jo hotell i tilegg. Finnes jo rimeligere alternatvier da, cruise til Kiel f.eks med spa, shopping og god mat (bare et eksempel) Konsertbilleter
lille_Harepus Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 hva med å gi han en opplevelse? tid sammen bare dere to? billetter til et show, en konsert eller lignende. ( ga kjæresten min metallica billeter til hans bursdag, ble veldig gla ) paturkort til fotball-laget han liker. ( hvis han liker fotball) abonomang på et blad han liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå