Supermamm Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Tenkte litt på det tidligere da det var et innlegg om sure anonyme. Dette gjelder alle de som ikke er sure, men som legger ut helt vanlige spørsmål som absolutt ikke er dumme eller irrelevante inne på disse sidene, hvorfor er dere anonyme? Skjønner om det er noe flaut,men veldig ofte er det absolutt ikke det. Og de som legger ut spørsmål anonymt her inne for så å legge det ut på skravle med nick rett etterpå? Hva er poenget med åværeanonym?: ) Dere må ikke svare, men har undret meg litt over dette: )
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 jeg har lagt ut noen anonyme vanlige spm men det er rett å slett fordi jeg hater å se mitt eget nick for da blir jeg påminnet om hvor ofte jeg faktisk er her inne ! !!! haha
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 jeg signerer ofte med anony fordi det er kjente her inne som jeg ikke vil skal vite alt jeg skriver om, har byttet nick flere ganger, men de finner det alltid ut...
Supermamm Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Ja, ser jo at det kan være gode grunner for å være anonym, som du som skrev sist. Og skjønner jo også at noen ikke vil innrømme hvor ofte de er her, hm kanskje jeg skulle tenke litt på det selv? hihi: ) Flere da? : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå