solioa Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Tenkte å ta en tur til hunderfossen i sommer. Skal egentlig til Fagernes. Men det er vel ikke så langt opp dit derfra? Er det noen som vet om noen bra og billige overnttingsmuligheter enten i fagernes på vei til hunderfossen? Vi er to voksne og et barn
☆Gudlo☆ Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Vi kjøpte en sånn pakk i sommer med overnatting i 3 dager og fire dager i parken. Knallmorre for ungene:) Menhusker ikke hva vi betalte. Men om du går inn på hunderfossen sin hjemmeside skal det ligge slike pakker der. Vi låg på Hafjell-leiligheter et eller annet...
solioa Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Takk for svar! Så det er så mye å finne på der inne at man kan gå der tre dager etterhverandre? Gleder meg allerede:-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Det er jo campingplass rett i nærheten da. Når det gjelder overnattingsmuligheter er jeg til dårlig hjelp der når det gjelder HUnderfossen. bor like i nærheten av parken og har sommerpass der. Vi kommer til å flytte enda nærmere parken.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Det er mye å se der inne, så dere kan godt bruke 3 dager inne der. Enn får bedre tid hvis enn har 3 dager der enn bare en dag liksom. Vi var der masse i juni og juli i fjor
mamma-til-2-jenter Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Vi skal til hunderfossen selv i sommer. Har leid en leilighet på Jorekstad (et lite badeland) som ligger noen km unna. Det koster 950kr døgnet, eller 5500 for ei uke. Synes ikke det er så gæærnt.
solioa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2008 nei det var ikke dyrt. Får søke litt på nettet og se! Takk for hjelpen:-)
Makkapakka Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Hmmm, Fagernes er et stykke fra Hunderfossen/Øyer det altså. Og det er alt for mye med 3 dager i parken!!!!! 2 dager (om ikke 1) holder i massevis.
Inga Bling Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 12-15 mil mellom Hunderfossen og Fagernes. Og to dager mener jeg er mer enn nok. Det er ikke så stor park egentlig.
solioa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2008 Har sittet å letet litt på nettet etter å finne overnatting i på strekningen fagernes hunderfossen. Helst på halvveien. Noen som vet om noe bra???
dumme mamma Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Vet ikke hva slags overnatting du ønsker, men midt mellom Fagernes og Hunderfossen er det dårlig med alternativ om du reiser via Dokka. Muligens er det en campingplass på DOkka. Det er bl.a ett Quality Resort Hotell i Fagernes. Det er også to campingplasser i nærheten av Vingrom hvor dere kommer ned på E6 mot Lillehammer. Campingplassene ligger litt sør for Vingrom. Ellers kan du se på qualityhunderfossen.no, de har pakkene du har fått anbefalt, overnatting i hytter med og uten dusj og wc, leiligheter og hotell. 400m. fra parken. Det finnes 3 ulike pakker: overnatting og inngang i parken. Overnatting, inngang i parken, og inngang i Hafjell Lekeland og Lysgårdsbakken Overnatting, inngang i parken og inngang på Barnas Gård og Jorekstad Badeland Hunderfossen Camping har også leiligheter. Ligger 600m. fra parken. Leilighetene koster 660,- pr. natt + obligatorisk sluttrengjøring. Kan også kjøpes med pakker til parken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå