Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 fikk tilbud om en GOD jobb i dasg og tok den..Mini er født i jan,altså bare 2 1/2 mnd..:-( Men jeg går hjemme uten lønn og jeg kan ta mini med meg på jobb..(men ikke alltid) Min samboer er veldig forberedt på dette og er glad på mine vegne,men...Han tar flaske (en pr kveld nå pga lite melk) Jeg skal jobbe 3 kvelder i uka så er jo ikke hver kveld,men har SSÅÅÅ dårlig samvittighet forde :-( vet egentlig ikke hvorfor....
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hei:) Vet du? Det går helt fint å jobbe selv om minsten er så liten:) Godt at h*n tar flaske, så slipper dere å "slåss" med det iallfall. Skal pappaen være hjemme i permisjon de dagene du jobber? Så du skrev at det var på kvelden, så da er kanskje pappaen ferdig på jobb til du begynner? Her begynte jeg å jobbe da lillegutt var nesten 2 1/2mnd og det har gått kjempefint:) Jeg storkoser meg både på jobb og når jeg er hjemme og synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du har fått jobb! Det er jo kjempeflott:) Og ang det å vente med å bli mamma til du orket det, så vil jeg si at det er ikke alltid jeg synes jeg orker å være mamma selv om jeg orket det veldig før jeg ble det;) Det er jo slitsomt til tider... Hvis du vil kan du sende meg en pm:) Gratulerer så mye med ny jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå