Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Er det noen som har hørt det samme som meg, at det er ikke bra å fylle bensin når man er gravid? Pga alle gassene som kommer.. Eller er det bare Crap, skjønner jo at det ikke er lurt å inhalere gassen liksom...
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Off, jeg både fyllte å luktet godt etter når jeg fyllte sist gang jeg var gravid...bebissen min var helt perfekt for det;) Nå har vi diesel, gidder ikke fylle nå, lukter jo ikke noe godt:p
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 ahhh fylle bensin.. ikke no bedre.. sniff sniff:)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 En sykepleier på jobben som hadde fått beskjed av fastlegen sin at hun burde overlate bensinfylling til samboeren sin.. Hehe syns det er ganske komitragisk å høre om alt man kan og ikke kan:) hi
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har fått HENG på diesel, og white sprit jeg!! Det er ikke bra. Drømmmer om å ta med meg ei fille i senga med disse fantastisk deilige duftene!!! klarer foreløpig å styre inna, men guuuuuud.. er i tankene mine heeele tida:) Og jada, jeg vet jo at det ikke er det sunneste å få heng på.... Med andre ord.. Jeg fyller GJERNE diesel bilen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå