Gå til innhold

Hva steller dere i stand til bursdag for en 2 åring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ska ha familie besøk i morgen med min familie og samboer sin. Jeg har laget pizza-skillingsboller, og tenkte å servere dette med salat. O etterpå litt småkaker og kaffe. Er det for mye????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen??

Skrevet

Det blir vel 3 bursdager i år også på tuppa :) en med min familie en med sambos familie og en med venner med og uten barn.

Jeg tenkte å lage smørbrød til voksenbursdagen og grillspyd med litt smaskens på når det kommer barn også.

Og selvfølgelig blir det både sjokoladekake og gele til dessert :)

Man har da bare bursdag en gang i året ;)

Skrevet

Her blir dte et med nærmeste familie, og et barnebesøk og et med familie litt lengger ut. (resten av min familie)

Var bare sambo som reagerte så grådig på at jeg skulle ha salat i tilegg, og at ingen forventet mat. Men jeg har jo sagt til min familie at det blir mat..

Skrevet

Jeg er alltid sulten når jeg går i bursdag hehe, er da vanlig å servere både mat og kaker er det ikke?? Må jo stelle i stand ordentlig :)

Skrevet

Vi har pølsebursdag for både store og små vi. (er så jævla mange i denna familien til gubben)

Så først pølser med digg til, og så kaker i fleng:)

Skrevet

Høres greit ut....vi slo sammen barndåpen til minsta og 2årsdagen til snuppa her....var bare 2 dager i mello og siden farmora og farfaren og tanta bor et stykke unna så funka det, ble litt ekstra da, hun hadde selvsagt egen kake med lys og vi sang bursdagssangen hennes..

Hadde middag og dessert og diverse kaker..... Hadde det kun vært bursdag så hadde jeg nok servert litt enklere varm mat, pizzasnurrer som du nevner er et godt alternativ...

Skrevet

Vi og er mange, derfor jeg må dele det opp. Tar mat med den nærmeste familien og kaker og kaffe med resten. samboer ikke vant til dette familie greiene. Alltid kun vært han moren, faren og broren.

Skrevet

pizza snurrer med litt salat til må jo være greit.. Er jo det de får, så det bør være greit :) :) bare samboer som mente det ikke var vanlig nemlig

Skrevet

Vi hadde familieselskap og serverte masse deilige kaker. Ikke vanlig å ha skikkelig mat først i familieselskap her, kun kaker og kaffe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...