Gå til innhold

Han vil ikke ha sex med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja.... lykkelig gift trebarnsmor...vi har en greit forhold, ikke noe utenom det vanlig... meeeeeeen.... vi har ikke sex lenger...

det begynte for 3-4 år siden... at han mistet sex lysten... så var det 4-5 ganger pr år... men nå er det enda mindre... vi har ikke hatt sex siden jul :-(

Han tar ikke initiativ, og *skrekkoggru* avviser meg når jeg prøver...

og nei han har ikke en annen... (helt sikker på det)

Det er egentlig ikke så mye jeg kan få gjort med det... men måtte bare få det ut.

:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn har også faser hvor de ikke har så lyst på sex, akkurat som oss damer.

Går sikkert over, hvis ikke ville jeg nok tatt en prat med`n...

Skrevet

Det kan være noe i veien med hormonnivåene hans... Ville oppfordret han til å ta det opp med legen og sjekke at alt er som det skal.

Skrevet

Hvis det har vart i 3-4 år så tror jeg at det er på tide med den praten nå jeg... Har dere ikke snakket om dette i det hele tatt?

Skrevet

Hmmmm..som nevnt, få ham til å oppsøke lege, kan være hormoner, men det kan også være et symptom på depresjon. Er han stresset, har han mye bekymringer ( for feks penger/økonomi, jobb)...er mye som kan påvirke lysten....lurt å gripe fatt i det.

Snakk med ham FORSIKTIG....

Skrevet

Har snakket med han åff kårs! Felre ganger... hvor jeg lo, gråt, smilte, skrek.... you name it!

alltid samme svar fra han (eneste svar) : Jeg vet ikke (hvorfor)...

Han vil ikke gå til sexologe, psykolog, lege, parterapi... nei nei... alt og alle er fy!

:-(((

Skrevet

Regnet med at du har snakket med han ja! Men overtal han til lege, kun for å sjekke hormonnivåene. Si at han kun trenger å si til legen at han føler at han mangler litt "futt" eller noe. Menn liker ikke å snakke om sånt med fremmede:)

Skrevet

Hm? Hvis min kjære ikke ønsket å gjøre noe for å fikse et felles problem som jo dette er så ville jeg faktisk vurdert og gått fra han. Jeg ville ikke levd i et forhold uten sex, kos og nærhet.

Skrevet

Det kan jo hende at de har kos og nærhet for det. Og jeg syns det er rart at man kan mene at det er grunnlag for å gå fra noen. Hadde det vært en kvinne her inne som slet med lysten, og mannen vurderte å gå fra henne, så hadde "alle" her inne sagt at mannen var en jævel.

Skrevet

Å gå fra ham? Halllooo?? etter 9 år og tre barn sammen... nei... kan ikke og vil ikke gå fra ham...

men jeg forstår ikke... selvtilliten min er null...

Skrevet

Oki, du mister selvtilliten din, du har en mann som ikke ønsker å gjøre noe med problemet dere har... Personlig hadde jeg nok vurdert å få fra denne mannen ja, eller hvertfall stilt et ultimatum om å i det minste forsøke å løse problemet.

Hvis det var en kvinne som ikke ville ha sex med mannen sin i 3-4 år hadde jeg gitt akkurat det samme rådet ja. I mitt hode er det noe galt i et forhold hvis man ikke har den nærheten..

Skrevet

uff da, det pleier heller være motsatt....?

kikka han litt for nærme under en fødsel el? neida

kjøp deg no sexy undertøy eller overrask han i dusjen en dag?! :)

hm.. hva gjør man med sånt? man trenger jo både nærhet, kos men også litt sex i ny og ne! kjøp deg en vibrator i samme søengen som sexy undertøy, så får du iallefall litt spenning i hverdagen ;)

lykke til! håper det blir no på deg snart!

Skrevet

Men 3-4 år? Hvordan er det mulig da? Sikker på at han ikke liker menn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...