Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei! Vi har prøvd i over tre år nå på å bli gravid. Har vært gjennom flere Pergo kurer, og prøverørsforsøk uten hell. Eller det har faktisk festet seg to ganger, men den første endte i en sa og den andre i en bo (tom fostersekk). Jeg driver med dykking, og har gjort det innimellom, men ikke akkurat under ruging og når egga skal modnes i forbindelse med ivf. Det jeg lurer på, er om dykkingen kan ha noe å si på at vi ikke blir gravide. Min mann er redd for det. Redd for at det skjer noe med kroppen under dykking som gjør at vi ikke blir gravide. Er det noen som vet?
playground princess Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Fra Padi dykkeside: "Fordi legevitenskapen vet lite om hvilke virkninger dykking har på fosteret, anbefales det at kvinner unngår dykking under graviditet, eller mens de forsøker å bli gravide. "
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg har mailet med en dykkelege, og jeg ble anbefalt å holde meg unna dykkingen mens jeg prøvde å bli gravid. (Og selvfølgelig når jeg var blitt gravid.) HIlsen meg som startet tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå