*Urolig* Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Vil ha et navn bak. Therese er oppkalling etter min mormor....=)
trollmamma Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Oi, var jo ikkje heilt det letteste navnet å finne dobbeltnavn til da. Men fint navn ) Therese Mari var det første som dukket opp i mitt hode.
Amazing Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Unn-Therese... Men det blir jo foran da, hehe!!
*kuligjen* Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Therese-Madeleine hehe, det er mitt navn det ) Bestandi likt navnet mitt, aldri hatt noe ønske om å hete noe annet!
grand danois Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 julie therese. men d blir også forran da. ellers vet jeg ikke:)
Tante Bassa Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Therese Helene Therese Katrine Therese Marie Therese Sofie Therese Margrete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå