Gå til innhold

Mannlig kiropraktor - Har jeg grunn til å grue/engste meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, har fått time hos mannlig kiropraktor og nå gruer jeg meg.

Burde jeg valgt en dame eller er dette grunnløs bekymring?

Noen med erfaring på dette området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh, hvorfor skal du grue deg fordi han er mann?

Skrevet

De er nok vandt med å se tykke/tynne/unge/gamle kropper.... Men jeg bruker å ta på pent underetøy.. i tilfelle jeg må ta av meg genseren!! Neida, engste deg ikke!!

Skrevet

Ikke ha på deg g-streng, hehehe ;o)

Første gang jeg skulle til kiropraktor var for noen år siden. Det var pga ryggen, så jeg trodde da ikke han skulle lenger ned enn til beltet til buksa. Men jeg måtte dra den helt ned til midt på rumpa (pga noen låsninger tror jeg).. Meen.. Så hadde jeg tatt på meg den minste av g-strengene jeg hadde (en tråd rundt og en tråd ned...) og jeg var så flau at jeg turte ikke se han i øya etterpå ;o)

neste gang hadde jeg på meg boxer, hehehe.

Skrevet

Jeg går hos mannlig kiropraktor hver uke. Ikke noe problem! Passer bare på, som det står over her, å ha på meg bokser/hipsters og en alright BH. :)

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å sette en hengelås på underlivet ditt. Vet aldri hva disse mannfolka kan finn på..

Skrevet

Min mann er kiropraktor.Kanskje jeg får han til å svare på denne tråden om noen minutter:)

Uansett så har jeg selv vært til behandling hos menn og ser ikke på det som problem.

Skrevet

Hei!

Jeg forstår ikke helt hva du er urolig for. Er det selve behandlingen, eller er det at det kan være vemmelig å bli sett på og tatt på av en fremmed mann?

Når man står og behandler mange mennesker hver dag så får man ett profesjonellt forhold til andres kropper. Man har liksom sine "kiropraktiske" ting som man ser etter, og man står ikke og vurderer kropper utfra hvordan de ser ut.

Etter å ha behandlet den 34876 dama som har glemt å ta på seg bombesikre truser så er det ikke så spennende lenger ;)

Jeg mener du ikke har noe å bekymre deg over når du får behandling av en profesjonell terapeut, men det er litt vanskelig for meg å sette meg inn i hva du føler iom at jeg aldrig har følt det på samme måten selv...

Hilsen Kiropraktor

Skrevet

Jeg går hos mannlig kiropraktor og han er super flink...jeg tenger aldri ta av buksa da, men genseren må av..ha på deg sports bh:))

Skrevet

ooohhh mannlig Kiropraktor..Litt skummelt spoer du meg !!

Hahha, neida, hvorfor skulle du engste deg for det? Har vaert hos en flere ganger og synes han var kjempeflink..Fiksa hvertfall ryggen min..

Men som de andre sier..Kan loenne seg aa droppe G-strengen den dagen ;-)

Skrevet

Nei, så absolutt ikke:) Men skjønner at du tenker sånn. Min kiropraktor er mann og utrolig pen... og utrolig sjarmerende... og sånn som gir meg en klem for å gratulere meg med bryllupet og babyen og sånn.

Jeg passer på alltid å være nydusjet og shavet under typ armer og sånn:) Alltid okei bh som ikke puppene risikerer å hoppe ut av og alltid bokser:) Kan ikke tenke meg at han bryr seg nevneverdig, men greit å føle seg litt tildekket og fresh liksom.

Skrevet

Mamma til verdens beste barn, har vi samme kiropraktor? min er også veldi sjarmerende og flott å se på. :-) og ikke minst utrolig flink :-)

Men det skal sies at min forrige kiroraktor også var mann og veldig kjekk :-)

har vært hos en dame også og synes ikke hu var så flink som gutta :-)

Skrevet

Ha-ha, min forrige var også mann og veldig pen:) Jeg vet hvordan jeg finner dem liksom...:)

Begge "mine" er her i Oslo, vet ikke hvor du bor? Har foressten også gått til en dame som forsåvidt var flink, men ikke på langt nær så flink som mennene:) Morsomt at det var likt det også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...