Snuppelura&Go`klompene Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Min er Versus Time for pleasure by Versace. Mmm... Men jeg fikk beskjed på Esthetique at den var gått ut, og mest sannsynig ikke var å oppdrive i Norge lenger? Sjekket på strawberrynet.com og der hadde de iallefall dusjgele og lotion men ikke parfymen selvfølgelig. Så nå trenger jeg tips til ny favorittparfyme :-) Beskriv gjerne kort hvordan duften din lukter!
Love my kidz Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Akkurat nå er det Gucci, Envy Me! Den er helt fantastisk. Ikke så sterk, veldig "lokkende" ;-)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg elsker DKNY Be Delicious. Frisk og feminin på samme tid, ikke tung. Aldri fått så mange komplimenter for lukten min før:)
Mayken Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Angel, fra Miguell et eller annet. Synes det er vanskelig å beskrive en lukt. Den lukter bare godt rett og slett. Litt tung kaskje?
cherry coke Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Angel har jeg lyst å bruke, men den stinker kattepiss på meg=( Men lukter fantastisk på de som kler den. Gucci (red?) er min absolutte favoritt.
katlinka Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Christian Dior - Dolce Vita Det er en varm, rund, litt "tung" parfyme, kjempegod syns jeg da ) Friske og fruktige parfymer kler meg ikke så godt, og jeg går fort lei. Vanskelig å skulle anbefale parfymer egentlig siden de vil lukte så forskjellig fra person til person.
Gjest Adrian blir storebror =) Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 jeg er veldig gla i hugo boss` deep red.. den lukter kjempegodt! =)
ScaryMama Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Thierry Mugler? Ja, den er drit god. Inneholder sjokolade og vanilje, så kanskje ikke så rart;) Liker også Victor & Rolf flower bomb, og omtrent alle fra boss (spesielt deep red).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå