Kristine charlotte Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 hatt rier..tror æ da..med 5-6 minutter i mellom..som varer i 45 sekunder..hva mener dere?er liksom for uvirkelig til at det endelig er noe på gang..
grand danois Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 du kan ringe de å si åssen ting er å høre hva de mener. har du lang vei til sjukehuse da? hold oss oppdater da:D
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg hadde ringt føden/jordmoren ja:) Masse lykke til! ;D
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Vanskelig og si egentlig... min rier med førstemann var akkurat som dine...5-6 min mellom og varte ca ett halv min...jeg fødde 2 dager etterpå da.... Men ringte til føden 3 timer etter riene startet...da fikk jeg en sjekk,og hadde da 2 cm opning.....så du kan jo godt ringe og høre,så du vet hvordan det ligger ann,så du ikke plutselig føder hjemme liksom...hehe... masse masse lykke til....går bare og venter på rier selv...har sååååå lyst og ha vondt...men enda 14 dager til termin:(
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 oi spennende. Selv kommer jeg til å vente lengst mulig da jeg har kort vei til sykehuset. Kun fordi jeg helst til være hjemme lengst mulig å slappe av
Supermamm Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Ja, det er bare å ringe, bedre å høre med sykehuset hva de sier. Hold oss oppdatert da: )
Kristine charlotte Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 takker alle jenter..tror nok den kommer i natt..;)håååååper det..hiih
mai mammaen til to Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 jeg skal ringe med engang... hadde rask fødsel sist og kommer mest sannsynlig til å få det denne gangen og.. sist så våknet jeg med rier kl 4 og kl 5 ringte jeg..våknet med 2-3 min mellom riene... kl 07.46 var hun ute lykke lykke til.. du har en hærlig dag foran deg i morgen.. får jo endelig møtt den lillle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå