Gå til innhold

Skal dere ha sex i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal :)

Unnskyld infoen.. Men det er så utrolig leeeeeeeeeenge siden..

Håper flere føler for å ha sex i kveld :) Fin start på helgen det vell :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei er aleine heime

Skrevet

Blir nok heller lite av det siden gubben er i Danmark.

Skrevet

Det blir med meg selv i såfall, hvis ikke jeg skal forføre sovende mann da. Nei, ikke fristende.

Skrevet

Nei, det blir det ikke noe av her. Vi har nettopp kranglet om gjesteliste til bryllupet, og ikke har vi hatt sex siden tulla kom til verden. For 8 mnd siden... trist, men sant...

Skrevet

næi friste ikke i kveld næi:) ska kos mæ me snavvel og ncsi:)

Skrevet

Ingen sex og 8 mnd soden fødselen ? Og så skal dere gifte dere ? Lovende begynnelse på ekteskap, ja..

Skrevet

Nope.................... Dessverre ikke ( han er ikke hjemme ), så dere må KOSE dere;-)

Syns det er ok med planlagt sex jeg, så har man noe å glede seg til og småtenke på i løpet av dagen!

Skrevet

Hadde for 2 timer siden, når mini hadde sovnet:)

På sofaen :) 10 dager siden sist, så det var veldig godt!

Skrevet

Nope, ser dårlig ut. typen sover, skal ha eksamen i morgen. får ta det igjen i morgen ;)

Skrevet

8mnd siden fødel her og, har hatt samleie 5ganger...

føler ikke jeg har kommet meg helt etter fødselen, og han gidder ikke ha forspill.

han får sex av meg på andre måter da.

Skrevet

Ja :) Om en å en halv time :) Når jenta tar duppen sin i vogna, skal jeg ha på meg noe sexy å dirty, så skal jeg ligge klar på senga når han kommer hjem fra jobb... Også blir det vel en runde igjen i kveld også ;)

Skrevet

Vet ikke. Jeg sliter med gjentatte soppinfeksjoner og det er såååååååååååå plaaaaaaaagsomt. Og det kløøøøøøøøøør. Ferdig med stikkpillene i går kveld, men jeg synes det er "urent" å ha sex når jeg er midt oppe i en slik situasjon. Men, kanskje etter en dusj???

Skrevet

Privatsak det eller?:)

Skrevet

Tviler jeg på! Vi skal ut på byen for første gang siden mini ble født for 8 mnd siden, regner med søvn blir prioritert når vi er hjemme i senga igjen, da mini gjerne våkner kl 05 han :)

Skrevet

Vi skal!! Gubben kommer hjem idag! Gleder meg allerede!

Skrevet

Oppdaget plutselig at jeg ikke har tatt pilla siden søndag - er det mulig å bli SÅ distrè, eller? - og mannen min fikk helt innovertiss da han hørte det.... He he, må nesten le litt av han, selv om jeg absolutt ikke er klar for å bli gravid nå jeg heller ;-)

Så før jeg får kjøpt nye piller og kommet ordentlig i gang med de blir det dårlig med sengevals her i gården!

Skrevet

Kanskje det! Fikk i natt også da jeg våknet opp med at mannen min begynte å fikle med musa mi! Hehe

Skrevet

Nei, jeg er alenemor og kjæresten min bor over 200mil unna meg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...