Mooncake Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Tuller du? Nei, dette var ikke pent (du spør, jeg svarer
Lill med stor mage (høygravid) Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 ble litt for spess for min del..men det er deres barn så kall han det dere føler dere mest vel med...vi har også valgt et spes navn som mange andre ikke kan skjønne at vi overhodet vil ha men med tiden og når man har en liten baby og kalle det så detter det alltid på plass:) alt er en vane sak...lykke te og ikke ta deg ned av hva andre sier her masse rare meninger ute å går:)
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Beklager,men det var ikke noe som jeg ville kalt bebisen min... MEN nå er det ikke min bebis heller da...hehe Men milo? som det dårlige barnetv på tv2 om morningene,eller skyllemiddel til ull...det er det jeg tenker på da... lysander,myyyyye bedre med leander;)))) men om du mener det er det navne du vil ha.,så tar du det=)))
Mädchen Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Det ble litt for sært for meg. Synes det er noen navn som er fine på engelsk, men helt forferdelige på norsk. Deriblant Milo. Nydelig navn, bare feil språk. Lysander er helt greit.
Supermamm Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Synes det var vel spesielt. Og Milo kunne jeg aldri forbundet med noe annet enn ullvaskemiddel...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Grufullt... Kommer aldri til å komme på jobbintervju stakkars...
hanalb Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Etter min smak så er det helt forferdelig. Men smaken er jo heldigvis som baken....:-)
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har mange meninger når det gjelder navn (kanskje derfor vi ikke klarer å finne et til gutt nr 3 som kommer i juni), en av de er at man ikke bør velge navn som betyr en konkret ting, som Milo. En annen ting er at jeg ofte reagerer på snodige varianter av mer vanlige navn, som Lysander. Tenk på at han skal leve med dette navnet resten av livet, prøv å velge et navn som ikke får folk til å svare "Hæ??" når han presenterer seg. Vennlig hilsen Nora med en Michael i magen? (eller Patrick, eller Philip, eller Kristoffer, eller.....)
Mamma til snart 4 Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 vist dere eller du eller kun far kommer fra ett annet land, ja kanskje, men som 2 norske statsborgere. . nei ikke i det hele tatt, er det ett navnt i det hele tatt? slike navn må sjekkes vist dere skal døpe barnet osv. . jeg hadde tenkt på senere i livet også Milo Lysander lixom;)
Vivitex *har fått ei jente* ;D Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Milo er jo vakkert da!!!! Men det andre navnet syns jeg ikke var noe fint... men det er jo smak og behag ;p
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #14 Skrevet 31. mars 2008 Hehe...rart at ingen utenom oss liker dette navnet;) Men vi får se, har ikke bestemt oss helt enda. Har en gutt fra før som heter Theo Sebastian, noen som har noen gode forslag da?
Vivitex *har fått ei jente* ;D Skrevet 31. mars 2008 #15 Skrevet 31. mars 2008 Lykke til...dere finner nok ut av det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå