Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Huff nå er jeg bra lei... Termin på mandag, men jordmora har gått og trodd han har villet ut i 2 uker nå så jeg har trodd at det skulle bli tidligere jeg og.. Han kommer når han kommer men huff jeg vil han skal komme nå! Gleder meg til å se han, holde han...ja alt. Endelig ferdig snart...
Supermamm Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Så deilig at du er så nær mål da: ) Får håpe du får som nicket ditt sier baby i mars! : )
Baby2013? Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Heia Du skulle vente på meg du...........termin 22 april.....
77-modell Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Jeg hadde termin tirsdag, men ikke noe tegn til at h*n kommer....... Var helt sikker på at jeg ville føde før tiden, men nei...... Har nå vasket huset og vært på lang handletur, så får se om det hjelper, he he
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2008 He he, viblir3, vet jeg sa det men det var da jeg ikke var lei det... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå