Gå til innhold

Har deres barn tippoldeforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har mini to tippoldemødre på hhv 92 og 95 år. Tippoldefar døde dessverre for ikke så lenge siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,mine har en tippoldefar på 90

Minn sønn er oppkalt etter ham-Sigurd

Skrevet

Min har også en tippoldemor på 93 år. Vi tok 5 generasjonsbilde i påsken:) Koselig å ha..

Skrevet

Ja, en "tippla" :) hun er under 90 vet jeg.. Sprek dame, var å besøkte henne med Nathalie da hun var rundt 7 uker gammel (hun er snart 7 mnder nå).

Skrevet

Han hadde da han ble født, mistet tippoldemor på 101 da han var 2 mnd. Fikk desverre aldri møtt henne =\

Gjest Adrian blir storebror =)
Skrevet

mini har bare en oldemor... ingen tippoldeforeldre.. jeg har aldri møtt noen av mine oldeforeldre.. mn foreldrene mine er ganske gamle da... eller.. mamma er 54 og pappa 64.. å jeg er 22.. såe...

Skrevet

ja. jeg tror han har en på far sin side.

på min sin side dør vi som fluer så jeg har selv ingen besteforedre en gang...

Skrevet

Snuppa hadde tippoldemor i 2 år før hun dessverre gikk bort 92 år gammel. Men vi rakk å besøke henne mange ganger selv på tross av nesten hele landet mellom oss, og hun lyste opp hver gang snuppa var der. Så de koste seg iallefall sammen, og det har vi både bilder og film av. 5 generasjonsbilder har vi også. Blir gøy å ha til senere!

Skrevet

Lille snuppa har en tippoldemor, ja. De har til og med bursdag på samme dag :) Gleder oss alle til storkalas til høsten!

Skrevet

Her har vesla tippoldeforeldre på min mammas side..

t-far er 85 år og t-mor nærmer seg 80 nå :)

Skrevet

Lilegutt har en Tippoldi =)

Hun er over 90.

Skrevet

Nei de døde lenge før jeg ble født gitt, har bare opplevd ene oldemora mi, resten var død før mine foreldre ble født tilogmed.

Skrevet

Nei..

Skrevet

Han har ikke engang oldeforeldre. Og har 3 besteforeldre.

Skrevet

Mine har en tippoldefar. Han ble 100 år forrige lørdag og er uforskammet sprek ;)

Skrevet

en tippoldemor på 83 år..

Skrevet

mitt barnebarn vil ha en tippoldemor på 85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...