Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 har vurdert navnet Noah syns det er veldig søtt... el?=)
playground princess Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Noah er et nydelig navn! Føler det er mye brukt de siste årene, men jeg kan ta feil
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Noah er fint, men redd det kommer til å bli veldig mange noaher fremover.
Supermamm Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Synes Noah er kjempefint, men er nok litt poppis navn ja.. : )
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Kjeeeeempe nydlig navn... gutten min på 5 år heter Noah Aleksander,og nå synst jeg nesten litt "synd" på han (missforstå meg rett nå da) synst nesten alle gutte bebiser heter Noah...og veldig mangen har nettopp Aleksander som mellom navn.... det var fakstisk null i norge som het Noah Aleksander når vi valgte det for litt over 5 år siden... Men for all del,Noah er det fineste gutte navne jeg vet om da...=))) og passer jo min Noah veldig bra...hehe
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Noah er et av de 3 raskest økende navna i Norge nå. Jeg ville aldri verden valgt det nå som "alle" skal hete det. Kjipt for de som var tidlig ute nå som bølgen kommer etterpå. Selv valgte jeg bevisst et navn som _ikke_ lå på topp 100 lista, og har enda ikke opplevd at noen andre heter det samme som er på samme alder som gutten min
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Kjempefint navn, meeen det er desverre LITT mange som heter det for tiden..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Det navnet tenkte vi også på med en gang jeg ble gravid, men vi har ombestemt oss. Det virker jo som halve verden skal døpes Noah for tiden... Kjedelig!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 Synes alle babyer jeg møter heter Lukas, Noah eller Lea. Fine navn, men iallefall greit å vite at halve barnehagen og skolen kommer til å hete det samme hvis man velger det nå.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Men hvorfor skal alle ha Noa med h= (Noah)??!. Skriv heller Noa.Det er mye finere en Noah. Unødvendig med h på slutten. Velg Noa og et mellomnavn. Noa uten h er ikke så mange som heter.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 Noah er et kjempenydelig navn, og det er nok litt regionalt hvor populært det er. Jeg vet ikke om noen Noah'er her, og ingen av de jeg kjenner som går gravide har nevnt det heller. Og jeg synes Noah er absolutt penest med h på slutten, skrives det Noa føler jeg at det mangler siste bokstaven Men slikt er jo smak og behag
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 28. mars 2008 #14 Skrevet 28. mars 2008 Jeg liker Noah veldig godt, hadde tenkt til å kalle gutten i magen for det, men har en litt konservativ mann,hehe
To tette og ei badehette ;) Skrevet 28. mars 2008 #15 Skrevet 28. mars 2008 ÅÅåå, jeg simpelten elsker det guttenavnet!!! Og vi hadde bestemt oss for det navnet lenge før det ble poppis vhsi vi fikk gutt. Det blir jente på oss, så vi får vente. Men det navnet kllinker i mine ører!
Fullrulle86 Skrevet 28. mars 2008 #16 Skrevet 28. mars 2008 vår gutt skal hete Noa, ja uten H. har termin i mai, men gutten vår har blitt kalla Noa helt siden UL så det kan ikke bli noe annet! egentlig så bryr jeg meg ikke noe om at mange andre også heter det! vi syns det navnet er fint å da blir det d.
Tirilill Skrevet 28. mars 2008 #18 Skrevet 28. mars 2008 Fint navn..men begynner liksom å bli litt oppbrukt....
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 28. mars 2008 #19 Skrevet 28. mars 2008 Lille gutt som kommer i Mai skal hete Noah:-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #20 Skrevet 29. mars 2008 skjenner ingen som har tenkt noah eller heter det.. må bli med h til slutten pga mannen min er ikke norsk og hele familien hans bor i utlandet og der passer det med noah bedre enn noa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå