Graciegirl Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei, mener å huske at du har lyst til å føde på "ABC"n i byen? Der jobber verdens koseligste jordmor - og hun snakker svensk! Er riktig nok fra Finland, men det gjør vel ikke noe? Verdens koseligste jordmor fulgte meg gjennom hele svangerskapet og er superfantalistisk!!! Håper du treffer henne. Er overbevist om at alle der er fine, men hun er ekstra ekstra ekstra fin!
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 det var toppen av lykkelig info!!!!! hurra meg rundt! jeg håper det blir en fin opplevelse!
Graciegirl Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Det BLIR en fin opplevelse! Det gjelder bare å knipe igjen til Fru Finland er på jobb, når den tid kommer! Nå må du kose deg og ruge masse! Forsiktig på glatta må du også være!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 jag vil tacka livet..... kanskje hun er søstra til arja....
Graciegirl Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Bare du ikke får ei som er søsteren til Pirka...
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 hehe... da blir hun nok pent bedt om å ikke være så mye inne på det rommet :-)
Graciegirl Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 Bare si "gå og andas et annet sted"!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå