Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhh, jeg skulle ønske det fantes ord for å beskrive hvor utrulug høyt jeg elsker mine barn. Hva jeg en skriver så blir det altfor fattig for å skildre den kjærligheten jeg føler for ungene mine.

 

Hvor uendelig takknemmlig jeg er for at jeg får være mor til dem, og får se de vokse upp og uvikkles. Dt har ikke altid vært like selvsagt. :o(

 

Vi har våre demoner å sloss mot allikvel knytter dem oss sammen og gjør oss til ett , en fulstendig helhet.

 

Kjære ungene mine "Jeg elsker dere" !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dristr meg til et dytt jeg, da jeg vil vise kjærligheten til barnen mine ;o)

Skrevet

Vakre ord til barna dine :)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...