Gå til innhold

Imorgen kaster jeg ut samboeren..


Anbefalte innlegg

Skrevet

for en kveld:o)

 

Gleeeeder meg så sinnsykt og det beste er at jeg har noen ekstra penger til overs (hysjhysj!!) så jeg skal på butikken og handle godteri OG ikke minst en øl.

Sitte ALENE på en fredagskveld, jeg gleder meg så sinnsykt!! :)

Har ikke gjort det siden jeg bodde alene, dvs før jeg fikk Daniel. Da jeg var 17år. ;)

Og da var det ikke så morsomt å sitte alene hjemme akkurat.. hehe :)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe... jeg skjønner SÅ godt hva du mener :) Kunne godt tenke meg noe slikt selv gitt :)

Skrevet

Takktakk, Dailis og selfangerkjerringa (må du ha et så langt nick..? ;) hehe:p

 

Er det ikke bare å kaste ut gubben da? :P

Telt er en fin løsning!;)

Skrevet

mayaya kaller meg selfie :) det er litt kortere. Jeg kaller jo deg bare vålerenga... :)

 

joda, har vurdert å kaste'n ut, men HVOR? Blir lettere når vinteren slipper taket og det endelig blir vår/sommer her i selfangerland. Da drar nemlig mannen ut og... jah.... fanger sel, f.eks :) Når han er ute på jakt, kan selfangerkjerringa kose seg hjemme alene :)

Skrevet

jeg liker å være hjemme alene en kveld i helgen. Åpne en flaske vin eller pimpe øl, spise nachos og salsa, og sjokolade...se filmen jeg alltid ser:) Mannen min er stort sett alltid ute en kveld i uken da. Like it!

Skrevet

Selfie, ikke dumt! :P hehe

Som jeg sa, TELT.

Det finnes vel endel jorder, fjell og lign der?

Eller dop han ned, og legg han i båten. Bare fest med et tau (ca500m) og kast han til sjøs. Og når du savner han så drar du han bare inn igjen:)

Nesten så jeg ville bodd langt i gokk igjen, er jo så lettvint! :D

haha:p

 

erteposen: Ahh, jeg gleder meg til økonomien er såpass på plass slik at jeg kan kaste ut typen ved flere anledninger :)

Har vært hjemme sammen siden 8.des, ikke vært en kveld borte fra hverandre..

Det lengste i har vært borte fra hverandre var ved skoletider (når han jobbet).

Og det var i perioden 8.des - 20des og 7jan - 15jan.

Så nå er jeg L E I av han!! :P hehe

 

Skrevet

vålerenga: du har en litt VEL livlig fantasi her syns jeg... hehe... men du har et godt poeng :D

Skrevet

Her reiser mannen og guttungen bort fra lørdag til søndag, så da skal jeg digge meg i mitt eget selskap og kose meg med babyen min :) Deilig med litt "fri"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...