Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 for en kveld:o) Gleeeeder meg så sinnsykt og det beste er at jeg har noen ekstra penger til overs (hysjhysj!!) så jeg skal på butikken og handle godteri OG ikke minst en øl. Sitte ALENE på en fredagskveld, jeg gleder meg så sinnsykt!! Har ikke gjort det siden jeg bodde alene, dvs før jeg fikk Daniel. Da jeg var 17år. Og da var det ikke så morsomt å sitte alene hjemme akkurat.. hehe
selfangerkjerringa Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 hehehe... jeg skjønner SÅ godt hva du mener Kunne godt tenke meg noe slikt selv gitt
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Takktakk, Dailis og selfangerkjerringa (må du ha et så langt nick..? hehe:p Er det ikke bare å kaste ut gubben da? Telt er en fin løsning!
selfangerkjerringa Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 mayaya kaller meg selfie det er litt kortere. Jeg kaller jo deg bare vålerenga... joda, har vurdert å kaste'n ut, men HVOR? Blir lettere når vinteren slipper taket og det endelig blir vår/sommer her i selfangerland. Da drar nemlig mannen ut og... jah.... fanger sel, f.eks Når han er ute på jakt, kan selfangerkjerringa kose seg hjemme alene
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 jeg liker å være hjemme alene en kveld i helgen. Åpne en flaske vin eller pimpe øl, spise nachos og salsa, og sjokolade...se filmen jeg alltid ser:) Mannen min er stort sett alltid ute en kveld i uken da. Like it!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 Selfie, ikke dumt! hehe Som jeg sa, TELT. Det finnes vel endel jorder, fjell og lign der? Eller dop han ned, og legg han i båten. Bare fest med et tau (ca500m) og kast han til sjøs. Og når du savner han så drar du han bare inn igjen:) Nesten så jeg ville bodd langt i gokk igjen, er jo så lettvint! haha:p erteposen: Ahh, jeg gleder meg til økonomien er såpass på plass slik at jeg kan kaste ut typen ved flere anledninger Har vært hjemme sammen siden 8.des, ikke vært en kveld borte fra hverandre.. Det lengste i har vært borte fra hverandre var ved skoletider (når han jobbet). Og det var i perioden 8.des - 20des og 7jan - 15jan. Så nå er jeg L E I av han!! hehe
selfangerkjerringa Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 vålerenga: du har en litt VEL livlig fantasi her syns jeg... hehe... men du har et godt poeng
Stratos med 3 barn Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Her reiser mannen og guttungen bort fra lørdag til søndag, så da skal jeg digge meg i mitt eget selskap og kose meg med babyen min Deilig med litt "fri"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå