Gå til innhold

hm..ringtesten stemmer ikke på meg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får gutt, jente. Har en gutt fra før, men fikk beskjed på ultralyd at jeg skal ha en gutt til.

 

Har til å med blitt spådd både av både Aurora og Mamalari at jeg skal få en jente.

 

Flere det ikke stemmer på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gikk litt fort.. mente både av

Skrevet

hallo..er jo ikke akkurat en vitenskapelig metode å finne ut kjønn på da..

Skrevet

ringtesten er bare en myte, bare flaks med den testen mener jeg.

Skrevet

hadde nok stolt på ultralyd. der SER man jo faktisk skjønnet, mens spådamer bare fornemmer det. og ringtestetn er vel mer tilfeldig enn vitenskap det også.

 

akkurat som når banet er født og ar en guttetiss som du ser, så må du stole på det og ikke på ringtesten og spåingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...