Gå til innhold

Erfaringer med striping av hår under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg farget håret mitt for ca et par mnd siden, men fargen sitter ikke godt i håret mitt og nå ser det ikke ut syns jeg. Er blitt mye lysere enn det var.. Har også hørt at det kan skje når det gjelder hårfarging og graviditet. Lurer på om det er det samme med striping? Tenkte jeg skulle ta noen lyse striper i håret nå siden det er blitt så lyst likevel, men gidder ikke om det ikke fester seg det heller..

Noen som har erfaring med det?

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bleker håret mitt 3 hver mnd. Har bleket det 2 ganger denne graviditeten, men da har jeg ikke bleket det helt inn til hårrøttene. La det være igjen en halv cm.. Tror ikke at graviditeten har noe å si når det gjelder striping for da tar man ut pigmenter istedet for å tilføre nye..

Skrevet

Læste i bladet gravid før ei stund sia at man over hode ikje ska farg håre når man går gravid. Sekkert sia der e en del gift stoffa i farginga.

Skrevet

jeg bleker håret mitt ca hver 2. måned. merker ingen forskjell, bortsett fra at jeg syns håret mitt vokser litt fortere for tiden, skal ikke klage på det da;)

får frisøren til å sette ett luftavtrekk over hodet mitt mens jeg bleker, så slipper jeg den sterke lukten (ble litt kvalm av den)

Skrevet

Jeg stripte håret mitt for et par uker siden og det gikk helt fint :o)

Skrevet

Takk for svar jenter! Da prøver jeg nok å stripe det i helgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...