Gå til innhold

Sommerferien sammen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gikk fra hverandre litt før jul og har hatt det vondt, turbulent, trist og utfordrende i perioden etter bruddet. Men nå går det mye bedre, vi snakker sammen daglig og har det hyggelig når vi møtes. Om vi kan finne tilbake til hverandre er det ingen som vet, det er ikke aktuelt nå uansett -men man skal aldri si aldri...

Saken er at vi bestilte årets sommerferie i fjor sommer, vi har vært på samme sted 3 år på rad. Idag printet bf ut billettene og han sa det var vondt og trist og se navnene på hele familien på billetten. Det er jeg som ikke skulle være med på den turen, egentlig... Etter å ha snakket sammen så fant vi ut at vi kanskje skal dra sammen alle 4 likevel. Tror at vi voksne skal takle det bra, men vi tenker på barna for vi vil jo ikke gi de noen falske forhåpninger osv. Vil bare at alle skal få en super ferie.

Noen som har dratt på ferie sammen etter et brudd? Hvordan vil barna takle det og er det en fin ting å gjøre, eller kompliserer vi det hele da?

Noen erfaringer eller synspunkter hadde jeg satt pris på nå;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at hvis dere klarer det, og det føles greit, så er det bare å reise:)

Det er faktisk bra for ungene å oppleve at dere er venner og kan gjøre ting sammen, og sammen med barna:)

Skrevet

høres ut som en hyggelig løsning syns jeg. Bare gjør det klart for barna at dere er venner. Dersom de opplever dere som romantiske sammen, vil det kanskje bli litt forvirrende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...