Gå til innhold

apotekets babypakke..kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fylte ut skjemaet på den pakken her på pc`n,og fikk frem en kvittering..men så slo jeg av pc`n før jeg hadde fått printet den ut..dette er lenge siden nå,og når jeg prøvde å fylle ut skjemaet på nytt i dag så stod det bare at adressen min allerede var registrert i deres database og at det bare var en pakke pr.husstand osv.

Hva kan jeg gjøre nå?jeg har jo ikke hentet pakken?må jeg ha den kvitteringen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå innom et apotek, de har skjemaer der og. mange steder iallfall.

Skrevet

Da du registrerte deg for pakken måtte du lage brukernavn og kode. Du logger deg inn med denne. Om du har glemt koden regner jeg med du kan få tilsendt en ny på mail.

Skrevet

Du kan jo ringe hm.. var det pampers eller libero som har den pakken da? Ring og hør med kundeservice så kan de kanskje finne den koden til deg i systemet sitt: )

Jeg hadde ikke kvittering sist, bare den koden som sto og det holdt ihvertfall: )

Skrevet

Jeg gjorde samme tabba. Men når jeg var på apoteket her så spurte jeg bare om jeg kunne få den og da fylla jeg ut ett skjema, så fikk jeg den. Ingen sp.mål at jeg skulle fylt ut på nettet eller noe. Sa heller ingen ting om tabba mi...

Skrevet

Fra når kan man hente denne babypakken og kan man hente den på alle apotek?

Skrevet

Hei!

Jeg jobber selv i apotek,

Bare å komme innom å hente pakken. Vi kan printe ut skjema fra nettet der og du fyller det ut.

Skrevet

Hentet fra internettsia til dennea pakka:

Apotekets Babypakke er et gratis tilbud til gravide og nybakte foreldre.

Når du har bestilt Apotekets Babypakke, kan du hente pakken f.o.m. 3 måneder før termin til 3 måneder etter at barnet er født hos Apotek1, Alliance apotek, Vitusapotek eller Ditt Apotek etter eget valg.

Linken:

http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?ID=nHmZa9VxrlG1Tnng

Skrevet

Gå innom apotektet du og forklar situasjonen. Jeg var innom å hentet pakken min og hadde nummeret klart men de spurte ikke en gang etter nummeret hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...