mammasgo`jente Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Har nettopp gått til innkjøp av Teutonia Mistral, så nå lurer jeg på hvilken pose dere bruker i sportsvogna??
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Mener du vinterpose eller høst/vår? Jeg har nettopp kjøpt Odenwalder den med bamsen inni og den passer supert:) Har hatt voksipose, men den synes jeg ble stor og klumpete i. Vår/høst pose har jeg Teutonia fleecepose som jeg kjøpte på finn og den var brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå