Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den apple butikken med ipodsalg i drammen, hvor nøyaktig ligger den? Skal dit i morgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hemmelig*

Vil ikke si det om du ikke er på msn:p

Skrevet

Kan prøve å logge meg på, men pc'en blir ufattelig treg og ofte kutter ut også, dritt pc...

Skrevet

du prøver nok bare å snakke deg bort fra det faktum at eneste veien du husker er til sjokoladeegg-butikken...

Skrevet

Tøff:)

Men litt merkelig understell...

(du veit meg:p hehe)

Har du tatt den fargen? ME LIKE!

Skrevet

Jepp, helt lik. Men den må sikkert ha litt merkelig understell for å kunne bli så liten og kompakt som den blir... Typisk kozy vogn dette da, litt rar og innovativ design he he...

Skrevet

Jepp:)

Ser ut som msn gikk dårlig.

Du vet øverst på torget, der gata til East Lake går? Dersom du går opp til Unique, (utestedet øverst på hjørnet av torget) ligger inngangsdøren til Humac rett over gangfeltet. Grønne dører.

Ligger i det ene av de to byggene som er helt like liksom, som rammer inn torge, om du skjønner hvor jeg mener?

Evt, litt avhengig av når dere kommer og hvor god tid du har, så kan vi gjerne ta lunsj i morra?

Lysten på det?

Skrevet

Skulle gjerne gjort det, men jeg skal møte mamma kl. 12 så jeg har ikke all verden med tid... Neste uke? Har ingen planer da:) Men jeg kan ikke vente med ipod situasjonen, gå tur uten ipod er hat!!!

Skrevet

Hehe!

Går bra det, bare hopp over å ha tid til meg du:( *furte*

Bare tøyser:)

Håper du finner det, hvis ikke koster de jo omtrent det samme på elkjøp og sånn da, er jo veil priser fra Apple på alt.

Og som sagt er jeg ikke 100% på at kampanjen er fremdeles asså!

Neste uke veit jeg ikke åssen ser ut ennå, men vi kan ta det som det kommer.

Har forøvrig hele helgen også å leke på dersom dere får litt ledig tid. Mannen jobber selvfølgelig MASSE...

Skrevet

Menne jeg må fortsette med det jeg holdt på med jeg:)

Leiter opp tråden etterpå.

*rydde rydde*

Skrevet

Jeg boikotter elkjøp:(

Også sjekket jeg prisen på expert.no, så det kostet 1100 eller noe. Så drar jeg opp til den lokale expert butikken og der koster det 1600! Og en 1GB ipod shufflle skulle de ha 800 for (koster under 400 andre steder). Bondelandet altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...