Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 på tv.. Er mye bra på tv vet du, er flere kanaler og greier, du må bare lære deg hvordan remote controll'en fungerer. Må lære deg å finne de riktige programmene ;-) Hva skjer med bildene da? Fått ut fingern?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. mars 2008 fått fikset bildene? Speeeeent på resultatene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå