Gå til innhold

Noen som har søkt selv til Rikshospitalet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en stund til jeg skal til legen neste gang og er litt nevrotisk for hvor jeg skal få plass hen. Derfor sjekket jeg hjemmesiden til Rikshospitalet

og det eneste jeg fant info på var "Føderiket". Kanskje jeg misforstod teksten, men det stod at de som har vært gravide tidligere kan søke selv, ergo, ikke de som er førstegangs?

Er det noen som har noe søkt på egenhånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg søkte selv til Riksen, og så tok fastlegen min og ettersendte papirene mine. Er førstegangs.

eneste er at jeg har risikosvangerskap, så vet ikke om det spillte inn, men det er jo bare å prøve.

send mail til: [email protected]

noe av grunnen til at jeg sendte mail selv var at det var jul, så fikk ikke ringt legen før utpå nyåret så ville være helt sikker på at jeg fikk fødeplass.

oppgi navn, personnummer, adresse, telefonnummer og forventet termin. og navn og adressen til fastlegekontoret ditt.

Skrevet

Jeg søkte selv begge ganger. Denne gangen har jeg ikke vært hos legen enda, så jeg har ikke fått noen papirer... men håper å få fikset det før UL om noen uker...

Skrevet

PS: Søk så fort som overhodet mulig. RH tar bare opp så mange de har plass til, og så er det stopp...

Skrevet

Tusen takk for tipset!! :) Søknad sendt!

Skrevet

Men du som har søkt selv, hvor langt er du på vei? Når har du termin?

FIkk du svar fra Riksen også eller`?

Dette hørtes lurt ut, jeg vil også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...