Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er hele tiden så redd og bekymret for at babyen er død, eller at noe har skjedd. jeg er 16 uker nå og har følt litt bevegelse for noen dager siden men ikke noe mer. Dette er mitt andre barn. Jeg tenker på å kontakte legen og spørre om jeg kan få hørre hjertelyden, siden det er det eneste som kan hjelpe. Men jeg føler meg så dum og hysterisk hvis jeg ringer legen. Hva ville dere gjort?
femke Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hei , det er mange som ikke kjenner fosteret røre seg så tidlig, men er du veldig engstelig kan du vel be om å høre fosterlyden hos jordmor. Det tar ikke lang tid;) ellers lykke til.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 forstår ..men du må ikke tenke så mye på d..så lenge du ikke blør eller har my vondt så r nok alt som d skal være.. jeg fikk vite nå at morkaken min ligger foran ungen så derfor kjnnte jeg ikke så mye liv ennå..å jeg er 3 gangs fødende å er i uke 17.. men klart kan du ringe legen å spør om du kan få høre hjertelyden..d er ikke kjekt å gå å bekymre seg sånnt.. d er bedre for både deg å babyen at du ikke bekymrer deg så mye,d påvirker babyen..så ring legen du sånn at d kan berolige deg, å da får du høre en frisk å fin hjerterytme:)dette går bra,.,stol på kroppen din du:)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Fokuser på noe annet å tenke på.......noe som tar tankene dine bort fra bekymringene dine. Hvorfor skulle baby`n være dø? og hvis den er det hva kan du gjøre med det? Skal du gå til legen annenhver dag for å høre hjertelyden? Hvorfor vil du slutte å bekymre deg hvis du får høre hjertelyden foreksempel i morgen? Da kan du bare si til deg selv at det går bra, og tro på det. Barnet fornemmer følelsene dine. Tenk posetivt til barnet og snakk til det. Tenk så unødvendig å gruble og uroe seg så mye hvis det er helt bortkastet. 90% av alle bekymringene vare blir det aldri noe av. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå