Gjest Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Min gutt på 4 har alltid hatt en hjertelig fantasi men jeg har så vondt av han nå. Nå i kveld fortalte han meg om drømmen sin han hadde i natt og det handlet om at verken jeg eller pappan kjente han. Han fortalte han spurte meg om ting men jeg ville ikke svare og bare så vekk. Jeg får helt vondt i meg, men vet ikke om jeg greier å forklare at drøm er drøm, og virkelighet noe annet. Da jeg sa han kunne si til seg selv "Jeg vil våkne fra denne drømmen" så sa han bare "Men mamma, de ville ikke svare meg da jeg sa det..." med tårene i øynene Jeg får så vondt av han...:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå